• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • -August-

BS - Oh no! Var min forsta reaktion... Men saken ar nog den att jag skulle ge vad som helst for en liten "vild och egensinnig" .

Speciellt om alternativet ar sambandet ingen AL och ingen bebbe

• Moppy

Lappis - åhh jag håller verkligen tummarna. Nu är det din tur, verkligen!!

• junilejon

Tjena Rockis och varmt välkommen..här analyseras det om allt...ja presic allt
    Har med haft missfall..blev gravid när jag åt p-piller och hade mens under "hela långa" graviditeten!!! Så här är vi många som gått igenom olika och plågsamma saker...
    Lite om mig- 29 år,bor i skåne,gift sen ett år tillbaka. Älskar inredning,segla och ostbågar

• junilejon

Lappis...hur går det för dig? Har tanten gett dig något tecken på att hon kommer???

• -August-

Men... du far mina storsta sympatier for dina moments med den vilda. Jag kan inte ens forestalla mig hur det kanns!

• Moppy

Fråga till Snartis, Muggles och ni andra som drabbats av foglossning: jag har plötsligt fått svinont i höger ryggfog som strålar ner i benet. Har ni ngt tips på övningar eller andra hjälpmedel? Vill inte gärna att det ska bli värre så att sista tiden ska bli mer painful än det är nu... :(

• -August-

BS - Sympatierna var till dig!

Junilejon - nar markte du att du var gravid da du at p-piller?

• Storasystern

Grattis till Snartis!!! Hurra att allt gick bra och alla mår bra! :) :) :)

Lappis, håller tummarna för dig!

Moppy, jag var precis hos BM imorse och frågade om min foglossning, och det enda hon hade att säga var att det var bra att röra på sig om man kunde hitta en motionsform som inte gör ont... Jag har foglossningar i svanskotan (ungefär) och det går visst inte att göra något åt... :(
    Drygt, men vad gör man?!

Frullan - glädjande att du tänker ta det lite lugnt nu! :)

• BrudSommar2006

Äsch då, här behövs inga sympatier!

Oj, nu vaknar hon.

• Storasystern

Är det förresten någon som har förslag på killnamn?? Mannen och jag har en massa bra förslag på tjejnamn, men nu blir det ju en kille och då är vi ställda mot väggen...

Något som inte är allt för flummigt, och gärna något som går att uttala på engelska...

anyone??

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!