• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Telemarkgrrl

Liten - Mot alla vindar? :)

• -August-

Jag har ocksa en gammal abort i ryggsacken. Som artonaring hade jag nog inte blivit den basta mamman, sa det ar inget jag tanker pa. Det enda jag tanker om det nu ar att jag i a f vet att jag kan/kunde bli gravid. Det ar inte samma kille dock...

Manga ar var jag radd for att jag hade stallt till sa att jag blivit steril. Det var namligen ett vanligt rykte da, men som antagligen kom ifran alla "smutsiga" operationer runt om i varlden.

• Tinga

Rockbröllop - oj, vilken story! Ja, du verkar ju ha lätt för att bli gravid, men det hjälper ju inte om man får missfall hela tiden. Oroa dig inte för långa inlägg - det dyker det upp här lite då och då!

Och japp, jag är på ÄL-jakt!

• Rockbröllop

Okej...så det finns en BIM lista, typ veckovis alltså?

• Rockbröllop

Tinga: Jag är oxå på ÄL jagkt...tror att det är nu! TYP IDAG!!! :D

• -August-

Det var nog mest for att det vi var manga som hade BIM inom en tvaveckorsperiod, och det blev svart att halla reda pa alla.

• Tinga

Aha, August - måste kännas skönt att veta att din kropp är i full funktion; då dröjer det säkert inte länge tills du är gravid!

• sweetstreet

Välkommen Rockbröllop!!

Otroligt vad du gått igenom! :o
    Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra nu när du och din man "börjar om" igen med nya tag.

Här i tråden har vi en salig blandning av tjejer. Eftersom tråden är mer än 1 år gammal :o så har ju även visssa trådbebisar ploppat ut! :) Och vissa andra är just nu gravida i olika "stadier".
    Men vi är fortfarande ett par tjejer som ännu inte plussat.... :( Och så har det ju tillkommit nya vartefter också såklart! Som inte heller plussat.

Själv har jag och min man frösökt "aktivt" sedan augusti förra året, men jag slutade egentligen med piller redan i januari förra året. Men vid utredning så hittade man en polyp i livmodern som jag opererades för i juni. Så nu är vi tillbaka i ÄL-jakternas gäng igen....

• -August-

Rockbrollop - spannande! Da vet vi vad du gor ikvall :D. Ha sa mysigt!!!

• Rockbröllop

Sweetstreet: Ojdå, skönt att dom hittade felet o fixade det.... då är vi 2 på ÄL jakt! :D

August: haha, jaaaa..... o har gjort de seanste dagarna. Lördag o söndag...hoppa över igår o så ikväll ere bara o köra på igen, fniss ;)

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!