• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • junilejon

FruLlan det var skönt att höra att vändningen gick bra, och jag hoppas att du nu lyder allas råd att ta det lugnt och att du tar hand om dig

Sweet... tack så hemst mycket för all info du har skickat...du är för gullig du

Lappis

Jag hoppas verkligen att tanten håller sig borta, att hon inte skäms att komma hela tiden... Jag vill verkligen att det ska plussas för dig

Själv så kom tanten och det med besked inatt, fy fan vad jag har haft ont! Hon misshandlar mig
    Men jag mår fortfarande illa och är yr...fundera på om jag saknar ngn vitamin eller nåt???

Nu har jag bestämt mig för att alla här inne ska plussa nästa gång

Hur går det för våra BIM:are denna veckan?

• junilejon

Lappis

Du få aldrig sluta med listorna...lovar!!!

Ja jag undrar med hur det går för vår puma?

• pirr!

Junilejon: NEJ ! hoppades verkligen på er denna gången! ATt hon dessutom skall göra mer ont än vanligt är ju nästan ett hån! Håll ut och ta nya tag (såååå käck, förlåt!)

Lappis- bra att du håller oss uppdaterade! Brukar tanten komma på morgonen eller någon gång under dan? Har för mig att du var som ett klocka..

Snartis- GRATTIS till sonen! Såå kolt att han äntligen är ute!

Muggles- inga förvärkar?

Frullan- välkommen in igen! Tänker

• Tinga

Lappis - konstigt att de inte kan säga om resultatet ni fick är misstänkt eller ej! Jag menar, de måste ju ha gjort andra sekretprov ett par dagar före ÄL, och det hade ju varit intressant att jämföra de resultaten. Å andra sidan säger det inget om hur just ditt sekret ser ut vid ÄL, men man vill ju ändå försöka få ut så mycket information som möjligt. Om någon anna haft dåligt resultat två dagar före ÄL men sen haft schysst sekret just vid ÄL hade det ju varit intressant för er att veta.

Junilejon - vad tråkigt med BOM! Kram! Men du verkar ta det bra, tycker jag. Vilket försök i ordningen var det för er del?

Puman har ju dykt upp och försvunnit i tråden förut. Tror att jag sett henne de senaste dagarna i någon annan tråd, men vet inte hur det gått.

• junilejon

Pirr
    Hur är det med ditt illamånde nu då? Har det blivit bättre? Det måste vara jobbigt att må illa och kräkas hela tiden mår ju själv illa hela tiden men jag kräks inte...och jag är inte ens gravid
    börja undra vad det är för allvarliga fel jag har....

• Tinga

Rent statistiskt (med det lilla underlag tråden erbjuder ) borde spetember bli en supermånad på plusfronten. Det var ju en massa plus i november-december ifjol, fem månader senare, i april-maj, var det dags för andra vågen, så det borde det vara dags med tredje vågen nu i september-oktober!

• Lapinette

junilejon - vad trist! Det lät så himla lovande trots de negativa grav-stickorna. Konstigt att hon kom så sent och så kraftigt. Låter mer som ett tidigt MF men då borde ju stickorna ha visat plus. Hmmm... tanten är verkligen lurig.

Jag har alltid trott att min mens kommit exakt 14 dagar efter ÄL men förra månaden var den en dag sen och det kan likväl hända även denna gång. Hon gillar främst att smyga sig på under natten eller på eftermiddagen. Visst är det konstigt? Jag tror aldrig jag har fått henne på en förmiddag eller en kväll. Fast som sagt, hon är ju lurig så man vet aldrig.

• junilejon

Tinga
    Ja vi har ju inte försökt så länge...eller jo det har vi ju gjort egentligen,men jag fick ett missfall förra sommarn och har väl inte tänkt så mycket på ett nytt efter det! Förrens i maj i år,då vi började prata om att försöka på "riktigt" igen...

• Lapinette

Tinga - har försökt leta upp det där med sekretet. När det "normalt" borde öppna sig för simmarna men jag har inte hittat några uppgifter på det. Ska fråga min gyn när jag träffar honom nästa gång.

• Liten med Mindre

Lustigt lappis - min tant brukade alltid komma under dagen, oftast förmiddag. På natten minns jag inte när det hände senast - och vill väl egentligen inte få någon påminnelse heller.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!