• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Haha det tänker jag inte avslöja Lappis!!!!!! :D :D :D

Det får vi se OM man någonsin skulle få användning för namnet!!!!! ;)

Tycker själv det är ett coooooolt namn, men jag gissar att vissa skulle tycka det var skitkonstigt kanske??
    Men det skulle passa skitbra med mitt efternamn (som jag självklart vill att framtida barn ska ha, inte makens e-namn alltså...!)

• Lapinette

Jag skulle behöva tips på killnamn. Har inga alls på lager.

Nej, nu måste jag rusa för denna buss får jag inte missa. Ska ju köra step 18:30.

Ha de!

• sweetstreet

Förresten var ju förra vecka på ett ascollt ställe och drack cocktails med en kompis. Just efter att tanten gjort entré.

Jättegoda drinkar hade de!!!!!
    och inte alltför dyrt heller. Bartendern bjöd oss faktiskt på varsin drink eftersom vi drack så många...! :? :D

Och det coola var att för att öht taget komma in på stället var man tvungen att hitta en "gömd" telefonkiosk och ringa därifrån. Haha! Skitkul tycker jag!!!!!!!! Helt min stil.
    Sedan kom man in på ett litet men mysigt ställe som var helt dolt! :)

Me like!
    Ska helt klart dit igen!!!!!!

• sweetstreet

Lycka till på steppen Lappis! :)

Själv kanske jag ska ta mig i kragen och försöka jobba lite iallafall....???? :?

• MSW

Snartis: Grattis till bebben!!

Junilejon: Jag finns inte så långt ifrån Värnamo.. Men har knappt aldrig varit där.. Har avrit och lämnat/hämtat på tågstationen ett par gånger..

• Mrs_B

GRATTIS SNARTIS!!!!!!!!!!!!
    Hoppas att det blev en bra förlossning!
    och tänka sig att det blev en pojke, KUL!

Vi väntar ju vår tredje kille, fast jag hade hoppats på en tjej, men det får vi väl ta nästa gång ?????!!!!!

BrudSommar2006
    Vår son trotsar som attan ibland och gjorde det redan i magen, så du och Iris kan ju hänga med och bilda en klubb med oss???

• sweetstreet

Lappis, förresten!

Ifall du vill se bilderna på mig från fotningen så kan jag skicka dig namnet på fotgrafen via mail. Vill inte lägga ut det här.

Det är inga väldigt "nakna" bilder, men vill helst inte lägga ut ngn länk direkt här.
    :?

• Frejis

Hej på er! :)
    Nu får jag äntligen tid att titta in här.

Jättestort grattis till sonen Snartis!!! :) Kul att han äntligen kommit ut och jag väntar spänt på en förlossningsberättelse och en bild i gallerian så småningom!

Lapinette - jag håller tummarna och hoppas att tanten inte hittar till dig. Äsch, vill inte att ni ska behöva göra ivf (och ingen annan heller). Så jag fortsätter hoppas iaf :)

Brudsommar - tråkigt det här med hunden. Kan det vara så att det inte är någonting allvarligt med honom utan att han kanske reagerar på värme eller någonting liknande? Tänker av någon anledning på hjärtat och att det kanske börjar slå lite för fort, därav flämtandet. Går det att koppla hans beteende till vissa situationer eller är det helt oförklarligt?
    Att lilla Iris kan vara så bestämd känner jag igen från andra bebisar. Coolt! :)

Muggles & Piggelin - vilken härlig graviditetsbild ni har tagit! Blir glad av att se sådant :)

Själv har jag träffat en väninna som väntar sitt första barn i november. Hm, alla får så söta graviditetsmagar så att jag måste skynda mig ;) nu är det en superlång väntan kvar till ÄL och sedan är det dags för läkarbesöket på Sophia. Ännu en ÄL till spillo :(

• Lapinette

Sweet min mailadress är lapinettez@yahoo.se. Kan du tänka dig att någon redan hade tagit lapinette?

Frejis - tjena, tjena! Ingen tant men jag har menskänning så jag gissar på att hon antagligen kommer framåt morgonkvisten. Har faktiskt gett upp hoppet om att finna symptom.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!