• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Hoppas verkligen att Snartis kommer in i tråden så småningom och berättar!!!!

• Lapinette

Hej Frulliissss!
    Har saknat dig! Du FÅR JU INTE jobba ihjäl dig. Tänkt på lilla Borat som är där inne.

Sköt om dig!
    Nu måste jag rusa,
    Kram

• sweetstreet

Frullan

TA HAND OM DIG O BORREN NU!!!!!!!
    Grrrrr!!!!!!
    Inte stressa och jobba så mycket!!!
    Lyssna på din man och på proffsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• BrudSommar2006

Lilla Iris är nu nybadad och vi har klippt naglarna, måste vara fina inför besöket på MVC med läkarbesök och första vaccinering i morgon!

• sweetstreet

BS,

jag skrattade när jag läste din beskrivning om hur bestämd hon är lilla Iris!!! :)

Det blir något att bita i när hon blir 13!!! ;) :o :D :D :D :D

• Lapinette

Snacka om att jag läser inläggen halvt om halvt. Missade infon om kick'n! Och nu har jag även missat bussen så jag kan ju lika gärna sitta här i ytterligare några minuter.

• sweetstreet

Hehe lappis!
    Så kan det gå när man stressar för mycket! ;)

• Tinga

Oj, en trådbebis till! Så himla kul! Grattis, grattis Snartis!

Och FruLlan - hur vore det om du lyssnade på maken och vården någon gång? Du är ju expert på att veta bäst åt andra, så låt nu någon annan veta bäst åt dig! Hoppas att du kan ta det lugnt nu, och att Borren håller sig kvar i rätt position. Hur liten är förresten en liten bebis?

• sweetstreet

Min jobbmotivation har verkligen totalt flytt till helt andra delar av jorden tor jag.

Hittar den ingenstans här iallafall... :(

Vill bara åka hem!!!!!

Skitjobbigt. Särskilt som det bara är måndag än.... :?

• Tinga

Ha, ha Lappis, missade du den viktigaste informationen som skrivits här på flera dagar!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!