• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

skriver mail till dig nu lilla kaninen! :)

• sweetstreet

Fortfarande ingen tant alltså Lappis???
    Jippie! :)

• sweetstreet

Frejis vadå ÄL till spillo????
    Kan du iten 6-a efter Sophiahemmet eller vad??
    jag tror inte jag förstår riktigt?? :?

*kliar mig i huvudet*

• Frejis

Lapinette - trist om det nu visar sig att det inte har fungerat. Jag har iaf upptäckt att mycket jobb skingrar tankarna, ser framemot hösten på det sättet. Får se om Sophia har några mirakelpiller som hjälper befruktningen.

Just ja, ni talade om morgongåvor tidigare. Fick ett guldhalsband av maken och gav en secret box till honom. Kommer nog att göra någonting liknande om jag någon gång lyckas att bli gravid, han uppskattade bilderna mer än vad jag kunde tro och jag tyckte att det var kul att göra dem.

Sweet, skulle du kunna skicka länken till bilderna även till mig? Vill också seeee! :) I så fall har jag kastello98@hotmail.com

• Frejis

Sweet - klart att jag kan sexa, men vanligt sex (he he, vad är vanligt sex då ;) har ju inte gett resultat. Vi verkar ju behöva medicinska hjälpmedel...

• Frejis

ha, och jag måste ju sexa före Sophiahemmet, Äl infaller någon gång då *tar fram kalendern och räknar dagarna*

• Piggelin1

Snartis!!!! Jätte-jätte-jätte-GRATTIS till pojken!!!!

Längtar redan efter din rapport, när du så småningom har ork & tid att skriva om det!

Kraaaaaam!!

• Piggelin1

Frejis, vad snäll du är - tack för komplimangen
    Jag kunde inte låta bli att fåna mig lite & svanka extra mkt när mannen fotade oss Bäst att passa på liksom, Slick'n kan ju kika fram vilken dag som helst nu!

Sweet förresten, Muggles & min gemensamma väninna "Miss X" åker till NYC om en dryg vecka med en tjejkompis - har du några förslag på roliga barer där de kan dricka roliga drinkar, som jag kan tipsa henne om?!
    Lät som ett kul ställe du var på i helgen

• Lapinette

Alla tecken tyder på tant men att hon inte kommit än är inte så konstigt. Jag räknar med henne i natt eller kanske lurar hon mig och kommer senare under dagen men nu i natt/morgon bitti är det exakt 2 veckor sen ägget försvann.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!