• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Haha Muglles!!!!!

jag var inte ehller så förtjust i Constant Gsrdener.

ALldeles för otydlig story tycker jag. Och karaktärerna grep mig inte alls.

Desutom har jag lite svårt för hela "det-är-de-stora-företagen-och-särskilt-läkemedels-eller-biotek-och-de-hemska-forskarna-som-är-bovarna-i-världen-och-särskilt-tredje-världen-som-de-suger-ut-konspirations-teorin" som dök upp även i denna filmen.

Sätter ett nja-betyg på den filmen faktiskt. :?

Men Crasch minns jag att jag verkligen tyckte var super!!! :)

• BrudSommar2006

Muggles, hade BM några tips om barnvakt medan man är ute och motionerar med barnvakten???

• Piggelin1

Japp, jag tyckte att The Constant G var riktigt bra. Crash skulle jag nog behöva se en gång till - det är fortfarande inte helt klart i skallen hur den hängde ihop...

Annars så blir det sällan film nuförtiden. Såg Efter Bröllopet för några månader sen, men den vet jag att ni redan skrivit om här för ett bra tag sen, så den hoppar jag att skriva mer om

Lappis, en kompis hade sett "På Smällen" i lördags & hon var inte helt imponerad, mer av en stunds underhållning - fast lite väl grabbig & amerikanskt traditionell mellan varven.

• sweetstreet

EH Lappis, jag vet inte ritkigt varför det blev sweetstreet...?

Jag tror jag ville ha ngt som var ickesvenskt eftersom vi bor i USA nu. Och jag tyckte det var sweet att leva här, så då blev det liksom Sweetstreet????

Hm, som sagt ingen direkt aktiv tanke bakom det.
    Min blogg hade jag först tänkt spinna vidare på detta men eftersom "söt" blir "sot" på cybersrpåk så tyckte jag itne det blev bra. Så min bloggadress fick bli salt istället!!!! ;) :D :D :D
    Också för att jag älskar saltlakrits!! :)

Och näe EN dvärg har jag inte under tröjan, däremot två!!!! :o :o :o
    För större än dvärgar är de inte mina små apelsiner!! ;) :D :D :D

• Piggelin1

Pirr,
    vi har pratat om helgen den 8-9 sept. Dock vet jag inte riktigt om vi bestämt dag ännu.
    Kom på i helgen att jag får besök på söndagen där, så lördagen är den dag som passar mig bäst just nu.

Men förmodar att vi avvaktar Litens Gbg-planer/schema, innan vi bestämmer definitivt?

• sweetstreet

Shit är det bara "mitt" BT som är så seeeeeegt!!!!!!!!

:o

Jag tror jag tar kaffepaus nu tjejer. Troist när ni alla är på tråden, men det är så segt att alla mina inlägg ändå kommer typ 5 inläggg för sent...! Så jag tittar in igen senare tjejer och ser ifall de speedat upp det hela lite. :)

• Lapinette

Har inte heller några bomber...men rent generellt så är väl inte asiater kända för några större rattar.

Tycker ditt nicname är sött! Mitt var ganska så enkelt då maken kallar mig för kanin och på franska så är jag en liten kanin dvs Lapinette.

• Lapinette

Visst är BT segt och jag blev t o m utslängd!

• BrudSommar2006

motionerar med barnvagnen!!!

• mugglesfan

BS: jag tror hon förutsatte att barnet skulle ligga i vagnen Men jag frågade inte vad man gör om barnet skriker när man är ute och går med barnvagnen (som i ditt fall väl?). Nä det var nog mer hennes kommentar att alla har så bråttom att börja gå på gym igen och hon tyckte det var skonsammare med promenader...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!