Halloj!!
Piggelin, jag sökte på hotell Firsts hemsida, men det stod inget om sallads- och chokladbuffé där. Lät dock onekligen intressant då choklad är det jag gillar mest av ALLT ätbart här i Världen och jag fortfarande inte fått tillbaka min migrän än, så jag äter det så mycket jag bara orkar!! Annars lät ju Gothias buffé bra, att det ingick "riktig" mat också hade jag inte fattat så det var ett extra plus!
Pirr, vill inte du också hänga med?? Nu vet vi ju hur du ser ut iaf och det var kul att få ett ansikte till ditt nick också! Finns fler Göteborgare här nu också kankse? Jag är ju inte så uppdaterad på alla nya nickar.
Gällande morgongåva gjorde jag också en secret box. Jag älskar vackra underkläder, men köper ibland sådana som inte är så användbara (korsetter som sitter för hårt i obekväma material t.ex.) och såg det som ett ypperligt tillfälle att få använda de. Då jag blev gravid en månad efter fotograferingen kändes det extra kul att jag gjort det, för med bristningar på magen blir det inte samma sak... Han uppskattade det, men ännu mer glad blev han av att jag fixat en personlig autograf av Valentino Rossi (mc-världsstjärnan). Han bara tittade på kortet med autografen. "Men, men, jag förstår inte...". Shit, han ser inte ens vem det är tänkte jag... Men det visade sig att han bara inte fattat hur jag lyckats få tag på något så fantastiskt... Ja se, killar... Så fick han ju ett extra plus i form av ett plus också. Och jag med... (Jag testade morgonen efter bröllopet.) Jag fick en medaljong med vårt monogram ingraverat och det var precis vad jag ville ha. Hade önskat mig en medaljong, men att han fått det graverat så fint gjorde det extra uppskattat av mig!
Gällande första bröllopsdagen så hade jag en del stora planer för den (det märks väl ovan att jag är en romantiker...), men nu blir det dop dagen innan, så jag tror det får bli vårt firande och det är väl inte så illa!