• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • junilejon

nej nu ska jag bädda ner mig i soffan med en kopp te och drömma mig bort i min nya bibel (ikea katalogen) och se om jag kan hitta några ider till datarummet...

tittar in sen igen...

• Liten med Mindre

Junilejon, det bästa med matkurserna är att de ofta bara är en kväll. Fast de är ju mer inspirationskurser än "lära sig handgrepp"-kurser.

Pigga på dig! Gärna med ett plus!

• -August-

heja bim, heja bim heja bim, heja bim, heja bim heja biiiiiim. *nynnar*

• -August-

For dig Tinga: Kom igen AL, kom igen! Kom igen AL, kom igen!

• -August-

A, pirrelipirr. Maste beratta!

Jag har bestamt mig for att se mig omkring jobbmassigt om jag inte blir gravid den har manaden. Da innebar det ju att jag inte ar en san som blir gravid "pang bom".

Nu ringde det en head hunter precis. Vi ska prata mer ikvall - men tank om han bara anade sin tajming . Hoppas han inte har samma slags jobb i atanke som jag har idag. Jag ar klar med det har!

• Liten med Mindre

Spännande August. Lycka till i kväll!

• Tinga

August - vad fint du sjunger! Du har inte funderat på att ställa upp i Melodifestivalen?

Spännande med en headhunter! Hur kom du i kontakt med honom?

• -August-

Tack tack, jag ske se om jag far nagot osteuropeiskt laterbjudande, da kan jag tanka mig att stalla upp for Rumanien

Head hunters ar valdigt vanliga har i London pa finansmarknaden. De far ofta rekommendationer fran andra i marknaden och man far aldrig veta vem. Det ska bli kul att hora vad han har i tankarna.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!