• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • -August-

Eftersom han ringde pa mitt jobbnummer borde det vara nagotn kollega hemma eller nagon kund som uppgett mitt namn. Ja, jag ska inte dra sa stora vaxlar pa det, men det ar kul den har gangen da jag faktiskt var sugen att se mig omkring redan.

• -August-

MSW - tack! Hm, det later som om du ar en rikskandis eftersom du vill vara lite forsiktig med att avsloja identiteten . Kanske har vi sett dig i Let's dance, idol eller bonde soker fru?

• viktualia

-August- ffffffffffffffffn vad avis jag blir!!! Jag vill OCKSÅ bli uppringd av en headhunter som hjälper mig att byta jobb... baaaaa Häromsistens var det väl Tinga som skulle prata med HR-folk om att byta jobb inom företaget... där jag är finns INGET sånt... *suckar*

/Vickan
    samhällsvetarkonsult mitt i Värmland... ungefär så knäppt som det låter...

• MSW

August: Ja, *haha* Man vet juh aldirg??!! ;) :D :D :D

När bebisverkstaden kommer igång på allvar tar jag nog steget ut från anonymiteten.. Vill inte "avslöja" mig för mina nära och kära i en sådan här tråd förrän "the baby-business" blir mer på allvar.. (om de nu skulle råka titta in här, vilket nog inte är så super troligt, men man vet aldrig..)

Låter jag lite mindre mystisk nu?? ;)

Nu ska jag iväg på ansiktsbehandling.. Och jag håller tummarna för att jag inte ska somna där.. :) Är så sömnig idag!

• -August-

Vitualia - Ja, tank att det ska spela sa stor roll var man bor. Hade du bott i London skulle du fa vifta bort HH:arna som flugor .

Men du har livskvalite sa det danar om det i Varmland kan jag tanka mig!

• -August-

MSW - det ar ju faktiskt ett par som har upptakt att de kanner varandra, och varandras bekanta, sa helt saker kan man ju inte vara.

Var hemlig du - det ar bara spannande

• viktualia

-August- utan att fördjupa mig i mitt livsöde så kan jag väl inte påstå att jag valt landände själv... Kommer från Uppsala från början och hamnade i hålan Karlskoga pga kärleken. Så livskvalité.. njaaaa... När tillvaron (=arbetsmarknaden) blir det flytt till nån större stad!

Å andra sidan är det inte speciellt synd om mig - för vem har ett fulländat liv? Vem är det jag tror att jag jämför mig med?!?!? Alla får/tvingas ju oftast göra avkall på något som de annars tror hade gjort livet fullkomligt... och i mitt fall är det bostadsort..

• Lapinette

Shit vad det är trist här! Har ingen som helst lust att jobba och i princip sitter jag bara och väntar på tanten. Försöker leta symptom men jag har nog inga . Så jäkla miserabelt!

• Tinga

Oj, Lpinette, det där lät inget kul! Skickar en uppmuntrande kram och hoppas att dagen blir bättre så småningom!

Antar att det är en klen tröst, men min arbetsmotivation är också obefintlig. Som tur är ska jag snart iväg på ett informationsmöte ett par timmar, så då kan jag åtminstone låtsas att jag jobbar!

• sweetstreet

wiiiiiiiouh!!!!!!

*glider in på knäna* :)

Här kommer en till som inte har någon arbetsmotivation alls just nu (eller de senaste 3 veckorna....) :?

Men inget fungerar ju på jobbet nu så det är skittrist.
    Fast mina arbetskompisar är roliga så det är iallafall kul att "vara" där...! ;) :D

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!