• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • BrudSommar2006

X, MF eller vanligt, är det verkligen möjligt att vara en sådan låghormonare att HcG inte ger utslag med CBs digitala alls efter BIM??

• nu är jag fruL

hejsan raringar
    Hääääääääj
    äntligen har jag två minuter över att kunna komma in i tråden.
    hej på er galningar...
    minns ni mig?????

stabil kvinna utan nojjor och nycker
    då vet ni vem det är va
    ha ha ha

jag har fullt ös just nu då jag är totalförbjuden att jobba snart (maken är galen på mig ) men har huuuuuuur mycket som helst att göra. vet inte aklls hur jag ska få ihop det tills på onsdag lunch då jag ska sluta.

kort rapport.
    jag har gjort vändning av borren vilket är det absolut häftigaste som hänt. Sååååå udda men cool händelse. vet diock inte riktigt om han fortfarande liger kvar eller har vänt sig tillbaka . Ska till Bm i morgon em och då blri det spännande ska jag lova. har han vänt tillbaka så kommer jag tvinga dom att vända honom igen för snitt är fortfarande heeeelt uteslutet.

men rapport om vändningen komerm. Vill bara rapporter a att det var så coolt och jag nu ser ÄNNNU mer fram emot en förlossning. jag bara måste få uppleva det.

annars är borren ÄNNU mindre än de trott
    shittttt. vad är det för fel på killen egentligen
    nåja, jag kan inte oroa mig för det. men det är pga av att han är så liten som jag abar måste sluta jobba nu. jag hade nog fortsatt ett tag annars men maken är galen på mig nu och totalförbjuder mig att jobba. han har dessutom stöd av vården... så onsdag är deadline... om jag inte tjuvjobbar lite hemifrån...

pga av att borren är så liten så är det också större risk att han kan vända sig tillbaka ...

Annars så är det som sagt fullt ös.

Måste springa igen.
    Ni vet om att kickn nu är på utsidan av snartis och kickar. Sååååå kul, äbven fast jag var HELT övertygad om att det skulle bli en liten tjej....
    Alla verkar få killar doc vilket ju är bra för mig som ju ska ha en kille

nåjaq nu måste jag få klart en rapport.

puss
    på er
    jag återkomemr snart

• BrudSommar2006

Alltså, borde inte det vara extremt ovanligt också menar jag? Vet vi någon som råkat ut för det?

• BrudSommar2006

Fast hoppas så klart för junilejons skull att så är fallet!

• Lapinette

Ahhh, jag trodde att bara om man testade vid BIM så visade testet rätt till 99 %. Läste igenom det där igår då maken faktiskt frågade hur stor sannolikhet det var om man testade typ 3 dagar för tidigt.

• sweetstreet

Jag visste inte att man kunde tillföra HcG för at äggisarna skulle mogna??

Haha! När jag pluggade på universitetet gjorde jag ett projekt där jag injicerade HcG i grodor för att de skulle ovulera!!!! :) :o ;9 :D Hm, visste inte att man gör det även i människor!

• sweetstreet

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhh!!!
    Så Kick'n är UTE nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o :o :o

Wiiiiieeeeeh!!!!!!!!!!!
    Coooooolt! :D

Så otroligt häftigt alltså! :) :) :) :)

• BrudSommar2006

FruLlan, hej!! Hade ingen aning om att Snartis fått sin lille men gissade det nästan efterom hon inte synts till här! Kul! Fast där sprack varannan-statistiken, nästa trådbebbe skulle varit en tjej!

Nåväl, SLUTA jobba nu! Någon annan får ta över, hem och vila med dig, varför skulle du bry dig, du ska ju vara ledig nu!!! Fast jag vet, man kan inte göra så. Men vila måste du. Kul att vändningsförsöket gick bra, det gjorde inte ont? Om de har vänt den lille en gång kan de väl göra det fler gånger om det skulle behövas? Till och med i början av förlossningsarbetet i värsta fall?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!