TACK för ert gulliga välkomnande! Alltid "skönt" o höra att det finns fler som genomlidit lite!
Grejern är att jag gått igenpm lite väl mycket nu känns det som...
Men, ska absolut inte klaga, för jag har 2 barn från ett tidigare förhållande som hunnit bli 8 och 11 år! Nu vill dock maken (som inga barn har) och jag gietvis skaffa bebis! Han lääängtar så mycket.... o är givetvis jätteledsen över att vi inte lyckats ännu!
Jag har som sagt haft lite otur, som 19 åring blev jag gravid när jag åt p-piller. Fick mellanblödningar, åkte till gyn för rutinkoll där han aäger att jag är gravid men håller på o få missfall. Hem, får otroliga kramper och hamnar på sjukhus i flera omgångar. TIllslut konstateras ett X :( Den killen o jag gör slut, träffar barnens pappa, blir på smällen med p-piller igen. Får MF. Ett år går, blir gravid och är jättelycklig! I sjätte veckan får jag ont o hamnar på Ackis. Ytterligare ett X.
Därefter väntar vi ett år.... blir planerat gravid o lyckas!!! Får en liten kille. LYCKA!
Lillebror är inte planerad men sååå välkommen! Han föds 2,5 år efter storebror! När lillebror är inte ens ett år blir jag gravid igen trots att vi skyddar oss!
Beslutar oss för att ta abort! Vårt förhållande var allt annat än bra o jag hade aldrig blivit en bra mamma.... dessutom till tvillingar som detta va :( Ett hemskt beslut o jag tänker på det än... men ångrar mig inte!
Vi separerar o jag träffar han jag letat efter i hela mitt liv! Så gifter vi oss 2006.08.26...underbart. Får dessa 2 MF....
Vi har inte fått någon utredning eftersom det inte behövs säger dom! Man kan ha sån otur och ska fortsätta försöka...efter ett tredje MF kan man kanske få utredning. Ibalnd tänker jag att det är för att jag tog aborten för 7 år sen..... att jag nu blir straffad! Man blir knäpp av att inte lyckas....
OJ FÖRLÅT va långt de blev....
HUr går det för alla här?
Har ni nån lista så man vet vad som händer o vilka som är gravida, fått bebis, mf, PLANERAR.....
Tack för välkomnandet än en gång! Ska inte skriva såhär långa inlägg mer.... :)