• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • BrudSommar2006

Ramlösa med kaktus, mums!

Rockbröllop, byt läkare så att du får göra blodprov, klart man kan ha otur men tänk om det är någon liten hormon som det är brist på och som kan åtgärdas lätt med pillerkur. Det har vi ju exempel på här i tråden.

• -August-

Liten - jag tror att hjarnan gor vad den kan for att overleva. Om man har nagra alternativ sa tar man ju det mest attraktiva = inte jobb...

• Lapinette

Man attans vad det har skrivits här inne bara för att jag har jobbat i typ 30 minuter!

Halloj Rockis!
    Här är damen som skrivit BIM-lista då det var så himla krångligt att hålla reda på vilka man skulle hålla tummarna för. I förra veckan var det ett helt gäng men tyvärr bara BOM. Just nu är det jag själv som står på tur så jag sitter här och lider då ALLT säger att "the lady in red" är på gång.

Själv är jag den lilla kaninen här på tråden som har försökt för den 15:e gången och den 3:e med insemination på Sophiahemmet i Stockholm. Är gift sen i maj i fjol.

• -August-

Rockis - jo, ibland kan det vara lite jobbigt... Pga min vilda och egensinniga cykel vill vi gardera oss for att den ar allt ifan 28 dgr till 44 (som den verkar vara den har manaden), och da blev det genast en lang intensiv period .

• Telemarkgrrl

Liten - men hur ska JAG kunna jobba nu? Har fått den där låten på huvudet. :D

Har nog inga bra tips att komma med. Alla jag känner har jobb/uppdrag. Tyvärr får jag säga för vi behöver också anställa någon. ;)

• Liten med Mindre

Äsch då Telis - då hoppas jag att nån av våra hus-konsulter även har denna kompetens.

Lycka till!

• BrudSommar2006

Men vad är det för låt! Minns inte serien, kanske bodde utomlands då.

August, tänkte bara slänga ut en liten varning, jag hade också en vild och egensinnig cykel, ja, får väl igen gissar jag, och har dessutom råkat ut för en vild och egensinnig bebis, om än underbar. I fall att det finns ett samband menar jag!

• Lapinette

Vad är det jag har missat - någon låt som Telis var inne och gästspelade på??!!

• Liten med Mindre

Jag undrade om 80-tals serien "Mot alla vindar", hade fått låten på hjärnan utan att kunna namnet. Och telis var rädderskan i nöden :)

www.parasuus.se/index.html

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!