Jädrar i min låda vad ni skriver
Här är man borta några timmar & så är det typ fem-sex sidor att läsa ikapp!
Nu är iaf presentationen för leverantörerna avklarad - gick bra till slut - mina klagomål på chefen, till trots...
Liten, den serien kommer jag också ihåg & nu snurrar signaturmelodin i min skalle med
MInns att jag tom plockade ut melodin på pianot hemma då när det begav sig, 80-talet ngngång mpåste det varit?
Telis, kul att se dig här - är van vid att se dig på resetråden
Himla trevlig årgång du & Lappis - jag är lika "gammal" jag med!
Rockis, välkommen! Jösses, vilken historia du har med dig i bagaget. Håller tummarna att det tar snart!
Angående foglossning, så hade jag precis för mig att promenad var ngt som man rekommenderade, såvida man inte har riktigt svinont förstås. Typ att det är bra att röra på sig gnm tex promenader, ifall det funkar. Jag hade lite känningar förra veckan (& hade även för ngn månad sen) & gick hem från Lilla Bommen till Korsvägen (ungefär - för er som har koll på Gbg ) i torsdags. Började göra rätt ont när jag kom uppför Avenyn, men jag kämpade på, fast övertygad om att "detta är bra, detta är bra" (mantra, typ... ). Ingen spårvagn här inte! Envis - jag??
Det där med undvika trappor visste jag inte om, men jag kör på med trappor så länge det funkar. Dock har jag fått dålig kondis - skulle till en leverantör i fredags em & hissen funkade inte plus att jag hade bråttom, så jag halvjoggade uppför 4-5 trappor. Vaddå flåsig när jag äntligen kom upp. Lite småpinsamt eftersom jag inte känner lev så väl, men vad fasen, skit samma
Det mesta är ursäktat när man är gravid...!