• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Jag vet Mugglan! Inget plus hittills i augusti. Jävla skitmånad helt enkelt!!!

• Piggelin1

Fasen ,mina inlägg kommer hela tiden i ofas!!

• Lapinette

BS - jag hade tur. Det verkar som min läkare har öppnat upp nya tider då kön är så lång till honom och jag ringde vid "rätt" tillfälle.

• Lapinette

Piggelin - du menar OT

• Piggelin1

Näpp, OF som i ofas - fast jädrigt många av dem är ju iofs OT dessutom

• mugglesfan

Det var ngn (Oms?) som undrade om jag ringt och hört om vattnet men jag tycker inte det är ngn idé förrän jag sett mer av det. Det verkar sippra ut på natten när jag ligger ner men inte på dagen??? Mycket märkligt det hela. Kommer det mer i natt får jag väl ringa imorgon och höra med tanke på infektion. Tack för tipset!

• mugglesfan

Jo men OT som i otajmade menade nog lappis

• -August-

Lappis - saker ar det sista jag ar pa nogonting i den har verkstaden! :D

Pa testet (typ ett CB) star det att man kan testa fyra dagar innan BIM, och min BIM ar SENAST pa fredag (i min varld i a f). Men vad vet man som sagt???

• sweetstreet

Har inte hunnit läsa ikapp allt alls för jag har mycket på jobbet nu.
    Men scannade igenom och såg att tanten hittat dig Lappis-gumman!!!
    FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :[ :[ :[ :[ :[

Jag blir sååååå arg och ledsen!!!!!

Skickar supergosiga kramar till dig gumman!!!!! :p :p :p

Vet inte vad man ska säga mer.
    Jag tycker det är svårt för jag vet ju hur det känns. Att bli ledsen om och om igen..... Man ser inget slut. Och oron och besvikelsen växer sig som höga berg runtomkring en. Fan!!! :(

Inget ont till er andra som kämpar tjejer, men det är verkligen inte förrän man hållit på i mer än ett halvår som man verkligen börjar känna den där paniken.
    Och har man kämpat över ett år så är det ännu jobbigare.... :( :( :(

Gumman,
    är deppmanteln kvar för då kanske det är dags att ta en slurp från bubbelkranen där????? :?

Kram igen!! :P

• Lapinette

Vem vet mugglan, imorgon kanske den lille är på väg ut?!!!!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!