• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • mugglesfan

pirr: du kanske har loggat ut redan men jag tror inte du ska vara så orolig för inskrivningen. Hur gick det med uträkningen - du hade visst fått olika resultat på growingpeople och på FL vilken vecka du var i? Hade du fyllt i rätt input (ibland vill de ha BF, ibland sista mensen)?

• pirr!

Kvar!

Näe det blev ingen ordning, men tre sajter sa den senare veckan så jag gick på det! Idag går jag in i v 10

Sardinien låter onekligen lockande! Våra NYC-planer för hösten gick tyvärr om intet då maken och jag inte kan få semester samtidigt

• -August-

Frejis- Vi ska vara dar 10 dagar och har hyrt bil for hela tiden, sa lite ska vi nog hinna se och smaka pa.

Muggles - tack for vintips. Annu en manad av vinkonsumption kanns helt ok da det finns en resa till Italien inbokad...

Jag var i Toscana i Juni och njot av Chianti classico's. Kul att kunna jamfora lite.

• Mrs_B

muggles

Har försökt med det mesta när det gäller klippning; leka, russin, godis, mobiltelefoner som han älskar, pappas uppmärksamhet m. m.

:(

• mugglesfan

Om man mår illa som du gör så är det väl bara bra att du får i dig någonting, sedan inte så noga vad det är...

Konstigt att det kan skilja så mkt - v 7 el 10 är ju inte direkt nära...?

• mugglesfan

Mrs_B: aha. Vad trodde jag egentligen??? Att jag skulle kunna bidra med ngt?! Är ju helt novis på detta med barn...

August: jag kan tänka mig att vissa tycker att Sella&Mosca-vinerna är väl lätta men jag tyckte om dem. Det var det enda vi köpte med oss hem; några flaskor Tierra Blanco och Tierra Rosso (har jag för mig att de hette, S&M har fler märken). Det vita vinet var lätt porlande och smakade utmärkt på en uteservering på den gamla ringmuren runt Alghero stad i solnedgången...

• pirr!

när jag var inne och kollade nu var det v 8 och v 10. Jaja! Försöker att inte oroa mig så mycket. Känner ju verkligen att saker händer med kroppen och även om det bara är tarmarna som får magen att svälla så är det faktiskt med glädje som jag ibland tvingas lämna översta knappen öppen..
    Nu ska jag gå. Hejdå vänner!

• Mrs_B

muggles

Men det är ändå bra att komma med förslag för tänkt om det kommer en idé som jag inte kommit på. Man behöver inte vara expert på barn för att få fram idéer.

Fram med idéer bara!!!!!

• sweetstreet

Pirr I am back!
    Men kasnke har du gått iväg nu??

• sweetstreet

Jag ska maila dig länken! :)
    Men då måste du lova att du skriver lite i min blogg när du kollar där. :?

Försöker skriva åtminstone ett inlägg i veckan, men det blir lite periodvis beroende på tid. Ibalnd flera i veckan iblan tar det typ 2-3 veckor mellan...

Bröllopsbilderna ligger dock på vår (makens o min gemensamma) hemsida som för tillfället är skamligt icke-uppdaterad....

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!