• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Piggelin1

Fasen vad TRÖÖÖG jag är idag! Tack Muggles, för att du hjälpte mig att fatta Lappis "OT"

• Lapinette

Piggelin - vad ska jag då skylla på! Kan nog ses som enda barnet då brorsan flyttade hemifrån då jag var 10 år. Näh, jag vet exakt vart jag fått mitt munväder ifrån - mamma!

• Frejis

Lappis - skönt med egotankarna, de är bra :) alltid skönare att vara fler om samma sak.
    Behöver ni ta kontakt med CvL själva eller gör er läkare det?
    Jag har en tid på CvL i september (efter Sophia). Ska nog vänta med avbokningen, får se först vad Sophia säger *som en riktigt kinkig patient :)*

• Lapinette

Tror min läkare sköter det där men ska fråga honom tusen frågor på fredag. Rättare sagt känner jag min man rätt så kommer han att ställa tusen frågor.

• Lapinette

Piggelin - en sak med att bli äldre, man blir trögare !

• Tinga

August - här ger vi inte upp förrän tanten verkligen visat sin fula nuna! Det kan ju trots allt hända att du testade för tidigt - inte ens CB är väl perfekta!

• -August-

Jag hade lovat mig sjalv att se mig omkring efter ett nytt jobb om det blev BOM. *svettas lite* Det ar val bara att borja da...

Lappis - vilken lyx det vore om du kunde fa foretaget bakom dig pa IVF-fakturan! Skont dessutom om alla vet om det sa du kan lagga ner vita lognerna for ett tag.

• -August-

Tinga - javisst ar det sa... dessutom hade jag baljt i mig en liter vatten, sa de tva faktorerna ar pa min sida.

Men pa testet la de inte in nagot finstilt om att bara testa pa morgonen eller att inte ha druckit forr. Njaeee, jag ar nog realistisk

• Piggelin1

Hmmm, Lappis - kanske ngt i stil med "ngn måste ju hålla låda, om det inte fanns ngn annan som tjötade"?!

De första gångerna jag träffade mannens familj så var det en lätt kulturkrock - de är definitivt mkt mer tystlåtna. Varpå jag inte kunde med att tjöta för mkt jag heller, så jag blev tyst jag med (bidrog säkert också att vi lever ganska olika liv & inte har supermkt gemensamt... ). Men nu går det hyfsat tycker jag

Haha, Sweet - gött att du lyckades bråka med BT's layout i ren ilska!!

• Lapinette

August - den kommer då dras från min lön men på så vis "tjänar" vi en slant då det dras före skatt. Har läst på FL om andra som har gjort så men ska definitivt kolla upp det noggrannare. Vet dock att detta lilla familjeföretag inte har något emot allt sånt som underlättar skattetrycket.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!