• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • -August-

Dessutom bokade vi en resa till Sardinien igar! Om jag har tur har jag AL under den perioden, och om inte sa ska jag latsas att jag har det sa det blir lite roligare :D

Darfor vill jag sa garna korta ner cykel nu. Halla - varfor kan inte jag ha en normal cykel?

• Piggelin1

Lappis - angående att blir trögare med åldern - det måste ju bero på att våra vackra & kloka huvuden är så mkt mer knökfulla med värdefull info nu när vi är äldre?!

• -August-

Lappis - Ja, absolut! Jag forstar att det ar skatten som exkluderas - men aven det ar ju guld. Den slandet kan du lagga pa lite Moet istallet :D.

• Piggelin1

August - vad härligt med en resa till Sardinien - det finns med på min "tio-i-topp-lista" över ställen jag vill åka till!

Själv surfar jag runt på diverse mysiga små hotell i Skåne respektive Bohuslän - hade tänkt att mannen & jag skulle köra en gourmet-weekend i sept eller okt inom bilavstånd nu när jag inte kan flyga längre. Typ lyxa till det lite en sista gång på tu man hand innan bebisen kommer. Tinga, Karlaby Krog ligger definitivt högt på min lista!

• -August-

Om tanten kommer pa fredag och nasta cykel blir lika lang som den har, da kommer jag ha AL PRECIS nar jag ar i Serige under tre dagar - utan min man .

Nu ar det huskurer och placebopiller som galler!

• Lapinette

August - föredrar Pol Roger men visst det blir en rejäl slant.

Låter härligt med en resa till Sardinien. Vi ska ta ett beslut gällande Hong kong efter vårt besök hos min läkare på fredag.

• Lapinette

Piggelin - lite sen med mitt inlägg, apropå trög, men självfallet är det så!!!

• -August-

Piggeling - Vilken bra ide! Det finns ju sa mycket fint narmare an man tanker ofta, som ni har anlednign att utnyttja nu.

Kul att du hade sardinien pa tio-i-topp. Vi var installda pa Afrika, men insag att vi hade for fa dagar for det. Dessutom bokades hela var host upp i ett nafs, sa nu blev det till att boka hastigt och lustigt.

• -August-

Lappis - Pol Roger alltsa, det maste vi testa. Kanske pa semestern - nu da jag kan dricka vin menar jag... Spannande med Hong Kong!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!