• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Liten med Mindre

Lapinette - vad skönt om det går att dra IVF på bruttolönen. Det blir ju en väldig skillnad!

Och jag borde jobba i alla fall 50 min till - vill inte! Får nog surfa runt på Telis alla bra tips. Inte alltför ansträngande.

• Lapinette

Liten - Måste kolla upp det först men har hittat inlägg på FL som säger att man kan.

Idag har jag inte fått något gjort . Ska snart iväg och köra Tour de France.

• Tinga

Piggelin - låter klokt med Karlaby!

August - nice med Sardinien! Har aldrig varit där, men vill gärna åka dit. När bär det av?

• -August-

Tinga - 7/9, sa om 16 dagar!

Vilka tips ar det vi har fatt? Vilken sida finns de pa?

• sweetstreet

August

tror att Liten menar de tips på konsulter som hon fått av Telis. Liten måste ju hitta en ny kompanjon till jobbet.
    Så det är nog inga tips du är jätteintresserad av??? :?

• sweetstreet

SJälv har jag just hunnit läsa ikapp.
    Liten paus på jobbet.

Vill säga
    HEEEEEEEEEJ Cicci!!!!
    Härligt att se dig inne i tråden igen! .:) :) :)Skönt att höra att du o Jr mår prima!

Och kul att du berättade om Snartis sms! Och bild!
    Hoppas hon snart tittar in här.... :? :)

Lappis,
    Å vad bra att du fick tid så snart!!! :)
    Blev glad av fdet även om jag fortfarande är skitsur på tanten!
    Men jag är extra känslig när det gäller henne också eftersom vi har jädrans mycket otalt med varandra redan.... Går liksom "way back" med henne på ett mycket trist vis.... ;)

Frejis!
    Såg ditt mail! :)
    Ska svara men har inte hunnit än!
    Du får gärna kommentera på min blogg så kan jag ju även föra lite "cyber-snack" med dig där...! ;) :D

Piggelin,
    ska även skriva ner lite tips till dina kompisar. Det kommer! :)

August,
    testa igen vet ja! Man vet aldrig!

Junilejon,
    du bör kolla upp dig tycker jag. Oavsett vad din yrsel och ditt illamående beror på så är det nog vettigt att kollad et!?

Liten,
    KRAAAAM till dig gumman! Hoppas att du kommit upp ur hormonträsket nu och kan se ljuset igen.... :p

• sweetstreet

Själv äter jag ju hormonepillren igen denna månad.
    Usch, minns att jag ju förra omgången blev helt nere så jag är lite rädd att det ska hända igen. :(
    På tal om hormoner alltså..... :?

Men men vi får väl se...

• Lapinette

Sweet - busy som alltid! Själv ska jag väl så småningom och troligen om 3 veckor börja nedregleras. Är inte så där jättetänd på att komma i klimakteriet men det är ju en bit av processen.

Förresten Sweet - satt igår och kollade på era bröllopsbilder och lästa lite om er. Ska nu verkligen jobba på att uppdatera vår hemsida så lovar jag att skicka länken. Men nu blir det Tour de France med en fd kollega. Tjing!

• -August-

Sweet - tack. Jag taggar ner da...

Jag sag tidigare idag att nagon rekommenderade en annan lank, sa jag var ute och cyklade helt enkelt .

• Frejis

Halloj Sweet!
    Jahapp, du fortsätter att äta hormoner även denna månad, där fick jag svar på en av mina frågor :) kul att du är glad igen... på tal om det så påminner det mig om den enda gången då jag åt Pergotime. Det blev två dagar av djup depression, men sedan var jag uppåtjackad ;) :) Det känns att jag försöker intyga mig om att det här med hormonerna inte är så farligt, pust...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!