• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

OJ!!!!
    var det mitt inlägg som gjorde att BT-sidan blev helt knas?????? :o :o :O

• Frejis

Nu har jag varit nere i tvättstugan igen. Det ni, så skönt att vara ledig *undrar varför jag är så ironisk just nu, det har säkert med Lappis tant att göra*

Lappis - jag känner mig rätt så förvirrad bland alla läkartider, kliniker och provtagningar, men sedan så har det blivit lite konstigt för mig sedan jag fick klimakteriebeskedet från klantskallen till doktorn. Nu vill jag mest höra vad Sophia har att föreslå och är inställd på att köra en ivf senare i år om det behövs. Dvs jag joinar dig mer än gärna!
    Och om SH vill att jag tar extra hormoner kommer jag säkert att må lika dåligt av dem som vid en riktig ivf så jag joinar dig i vilket fall som helst.

Galengalen - kul med ännu ett nick i Gbg-gänget.

Hm, jag undrar om Muggles inte kommer att göra en Cicci ikväll? Jag menar du ska ju på konsert... ;)

• Tinga

August - jag har ju lovat att rapportera om Apiforce, men eftersom jag bara använt dem en vecka känns det lite tidigt att dra några slutsatser än. Lovar att rapportera när jag vet lite mer!

Piggelin - jag kör också samma stil med anteckningar, som jag sedan sammanfattar i ett (oftast långt ) inlägg!

Lappis - gillar att du är lite rivig och aggressiv idag; helt rätta takterna! Bara ut med alla aggressioner!

• Tinga

Ja, Muggles - Frejis kanske slog huvudet på spiken! Iväg och headbanga med dig, så har vi en trådbebis till imorgon!

• -August-

Sweet - Du uttrycket dig sa kraftfullt sa hela BT-sidan andrar layout! Inte daligt :D

• Lapinette

Är annars en coollugn kanin som väldigt sällan brusar upp men sen igår är det andra takter.

Vad i hela fridens namn har hänt med BT? Ser ju jätteknas ut.

Sweetgumman, tack för kramarna de värmde.

• pirr!

Vad långt och konstigt BT är nu. Eller är det bara på min dator?
    Ska läsa ikapp. Be back soooon!

• Frejis
    Japp, Sweet, det var nog ditt inlägg! Vilket power ända från NYC!
  • Piggelin1

August - fasen vad trist. Jag stoppar in dig i juli-batchen med då

Vickan - om jag klurat ut rätt angående din ålder vs min, så har du sju år på dig att komma med i min liga. Fast iofs, vem vet, jag kanske klådde dig i inledningsfasen, dvs att jag tjötade ännu mer än du när jag var 30?! Hmmm, nu blev det komplicerat....!

Håller med Lappis, klok, vis, ödmjuk & snygg - det är vi det
    Får också höra av mannen att jag är dålig på att lyssna ibland - får så jädra dåligt samvete av det & känner mig som värsta egot. Fast min största akilleshäl är nog fortfarande att jag är expert på att avbryta. Förmodar att det sitter i sen jag var liten - fem ungar & dessutom två pratkvarnar till föräldrar, då FÅR man inte chansen att prata, man TAR den, när ngn andas... Fast numera kommer jag ofta på halvvägs in i en mening att jag just avbrutit föregående talare & backar då. Alltid ett litet steg...!

Ang lapparna Lappis, mina är förhoppningsvis oftast extremt kryptiska, men jag skrynklar ändå nogsamt ihop dem innan de åker i papperskorgen...!

• Lapinette

Frejis - förstår att du vill kolla klart först varför dina värden är låga. Hade bara varit så skönt att ha en trådkompis som gör IVF samtidigt så tanken var rent egoistisk.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!