• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Piggelin1

Fniss, Lappis & Frejis - jag tänkte precis samma sak, men var för snäll för att kommentera - tänkte därför mer av taktiken "ignorera totalt"

• -August-

Liten - styrkekram till dig!

Cici - Dig har jag hort massor om . Grattis till den lille!!! Underbart att lasa om hans tidiga aventyr med batresa och hotell, och att ni inte har nagra provlem. Ljuv musik for oronen, och lite extra naring till min redan romantiska bild av mammaskapet...

• Soofia

Lapinette, tyvärr känner jag inte att det finns ord jag kan skriva för att få dig att må bättre. Så jag skickar en stor kram till dig, och önskar dig lycka till på fredag!

• Oms

Mrs_B - lustigt det e jag med - Mrs B alltså;)

dottern är 11 år (född -96) och hon heter Oumie

• Lapinette

Frejis - enligt min uträkning så blir det ett julibarn om vi drar igång vår IVF nu. Så om du ska ha ett julibarn kan du väl ringa och boka tid så kör vi pararellt. Vore superskönt att ha någon här att stöta och blöta hormoner med!

• Myrmor

Jag är göteborgare och 28 år, har precis börjat plugga igen, så det ekonomiska är en annan oro... Herregud, är verkligen labil som tusan idag, gråter åt allt :)

• Lapinette

Piggelin - normalt brukar jag också köra ignorerarmetoden men idag är jag full med taggar.

• Mrs_B

Oms

Tack tack!

Själv kommer jag att bli Mrs B den 15 september i år. Spännande!!!!!! :)

• Piggelin1

Haha, Lappis - jag veeet
    Fast jag har bättrat mig när det gäller att lyssna - tror jag iaf. När jag var 20-25 var jag nog helt hopplös på att lyssna - tjötade definitivt hål i huvet på folk, men tack & lov tror jag att jag vuxit till mig sen dess lite grand

När jag läser lite då & då under dagen här, så får jag så himla mkt associationer & grejor jag vill kommentera, så numera kladdar jag faktist ner dem på en lapp & sen kommer allt i ett svep när jag väl har en stund över att skriva Effektivitetsmonster = jag?!

Frejis - härmed bestämt: Lappis får bebbe i maj & du & Sweet i juni. PUNKT!

• Lapinette

Men hur många gånger ska jag skriva att om vi drar igång IVF NU BUMS så blir det inte en bebis förrän i JULI!!!! Därför tycker jag att Frejis ska joina mig och hänga med och plocka ägg på CvL.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!