• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

nenne - men ingen tant har väl dykt upp?

Själv mår jag faktiskt helskumt men tänker inte lägga ut min story här då jag har gjort det så många gånger för och så har det varit BOM. Försöker även undvika berätta det för maken men har tittade konstigt på mig igår då jag ville gå och lägga mig 22.30 på en fredag. Gör inte ens det i veckan. Ja, ja...har säkert bara en liten bakterie i magen som gör mig lite hängig och konstig eller så är det nervositeten inför BIM som är på tisdag morgon.

• nenne78

Lapinetteisen!
    nä, vi säger så här: vi BOMar nästa vecka båda två och siktar på nästa ÄL. Det måste ha varit något du ätit och jag gigck nog in i en dörrpost med tuttarna om jag inte minns fel (svårt att komma med dem först eftersom de är så små, men).

• nenne78

jag är också skitnervös och ser inte fram emot BIM (BOM... ) alls. AAAahhhh! :-s

hjälp

• nenne78

men tänk om...

NEJ! Får inte ta ut något i förskott! *bankar mig i huvudet*
  • nenne78

hahah, ett anant tecken (not) är att jag haft munsår (i mungipan) i flera dagar, och det brukar vara järnbrist så nu knaprar jag sånt också..

• nenne78

ta skruv nu för faaaaaaan!

• nenne78

nej, jag har nog inte haft så lite symptom som den här omgången. Så hoppet är litet.

• Lapinette

Själv är jag inställd på IVF och ska ringa min läkare så fort jag har bommat men jag mår onekligen skumt.

• nenne78

*aaaahhbingoooo*

Lapinette, jag vågar inte säga det ens en gång. Men *ooooooooh* vad skönt om du slapp ringa dem.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!