Åh, jag är helt slut nu när jag försökt att läsa ikapp alla sidor... Det var likadant för några dagar sedan. När jag väl hunnit läsa ikapp är jag helt slut och har glömt alla kommentarer jag hade i huvudet medan jag läste. Sen slutar det med att jag bara läser ikapp och inte orkar skriva något inlägg själv ;)
Skönt att Borren äntligen vänt sig! Känns som man unnar Frullan hennes efterlängtade vaginala förlossning. :)
Vänner - Intressant läsning om rutiner. Tror oxå det är lätt att fokusera mycket på graviditeten och förlossningen och sedan någonstans glömma att livet med barn faktiskt börjar vid födseln. Ska se om jag inte kan investera i lite bra böcker under hösten så att jag kan förbereda mig.
Skönt att många av er bokat tid både för undersökningar och olika typer av behandlingar. Bollen är åtminstone i rullning och förr eller senare kommer det att ge resultat.
Trist oxå med en massa BOM. Ni ska se att det kommer en ny plus-våg snart. Det brukar väl vara en 4-5 månader mellan varje om man se till trådens historik? Det borde båda gott för månaden september om inte annat, eller hur?! :)
Själv har jag nu varit tillbaka på jobbet i en vecka efter semestern. Försökte hålla graviditeten hemlig fram till semestern (berättade bara för de som var direkt berörda tex mina chefer och de som har mig som chef). Var säker på att ryktet hunnit sprida sig tills nu när jag är tillbaka, men knappt ingen har sagt något. Jag fick en ny tjänst i juni och ville därför ligga lite lågt till en början, men nu syns magen jätteväl och går inte att dölja. Ändå säger ingen något (jobbar på en ganska stor arbetsplats). Hmm, kan bero på att jag är lite överviktig och pendlat lite upp och ned i vikt de senaste åren, men jag tycker verkligen att magen är en gravidmage nu och inte bara gör att jag ser allmänt fet ut. Ja ja, tids nog har det väl spridit sig, men lite jobbigt är det att ingen vågar säga något.
Nä nu ska jag ner på stan och käka lunch med några kompisar!
Ha det så bra allihop och njut av helgen!
Välkommen alla nya förresten! (Heter Izzie, är 28 år gammal, bor på gränsen mellan småland och västergötland, har försökt sedan okt-06 och blev gravid i skiftet mars-april tidigare i år. Är nu i v22-23 och har BF 26 dec)