• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Liten med Mindre

Intressant utläggning junilejon. :) Visste inte att gråta var vanligare bland män förr i världen.

• junilejon

Msw

Ja det är konstigt att det visade negativt...för jag har inte haft ont imagen (brukar ha det när tanten kommer) och förvisso så har ju hon inte dykt upp än...hon kanske kommer lagom till helgen nu när vi ska ut och segla...

• Lapinette

Clown - jag vet, lite dumt att lägga allt hopp på IVF men på något sätt så gör jag det för att genomleva denna inseminationsperiod. Bara måste tro och vara fokuserad på att det ska lyckas!

• junilejon

Liten med Mindre

Att dem grät mer förr kan jag ju inte vara säker på,men om man läser gammla gammla romaner så grät dem mer offentligt än vad män gör idag...ja du förstå vad jag menar!!

• Piggelin1

Liten, då kommer ni ju nästan att vara hemma hos oss, vi bor granne med Liseberg & ser pariserhjulet från köksfönstret ...och Universum ligger på samma gata!

Tror att mannen min är i Kina runt den helgen (ifall din man vill ha lite mer "mansinslag" också), men alldeles oavsett så ses jag jättegärna, om det går att pussla in för er! Ska på kräftskiva den 7:e, men annars är det lugnt än så länge. En fika på stan? Har för mig att Vänner har dop den 1 sept & kan ses efter det - så det kanske kan passa henne med då? Muggles lär ju ha lite svårt att bestämma i förväg , men Pirr, hade varit jätteskoj om du också kunde! Vi kan väl avvakta lite & se när det närmar sig, men jag är oftast rätt flexibel med tider & så.

• MSW

Lycka till i helgen tjejer med allt! Nu tar jag helg och avslutar sommarjobbet med lite vemod i hjärtat faktiskt! Ha en bra helg så ses vi!
    Kramar till alla som vill och behöver.. ;)

• Liten med Mindre

Piggelin - då kikar vi lite närmre på schemat när det närmar sig. tror nog maken står ut med en massa tjejer. :)

Eller så får han springa in på Liseberg innan och åka lite karuseller - jag lär ju åka ännu mindre än vanligt. Typ ta lotter och äta glass. :D Och han åker ju allt. Fast kanske inte så många gånger om han är själv...

• Clown

Ja, Lappis, det är klart! Jag är precis likadan, men har en man som är rädd att jag ska bli för ledsen om det inte lyckas på första försöket. Försöker därför intala mig själv att inte hoppas för mycket.

• Soofia

Väldigt intressant inlägg Junilejon...

Känner igen en hel del, eftersom maken pratar aldrig "relation" med sina kompisar. Jo, förutom en, som är singel och väldigt kräsen...då kan han faktiskt börja prata om känslor...men det är väl förmodliegn för att de känner varandra sedan barnsben...

Medans jag har ett behov av att prata om relationer. Klart också att vissa kvinnor kan vara extrema med sådant, och behöver analysera ALLT. Anpassa sig en del måste man ju i ett förhållande, även om man absolut inte ska förlora sig själv...

• BrudSommar2006

FruLlan, vilken tur att vändningsförsöket lyckades!

Snartis, jag hade ju tid hos BM en vecka efter beräknat datum för att diskutera igångsättning men Iris föddes samma dag så vi kunde ringa och avboka. Hoppas att du slipper vänta mycket längre till.

Vänner, jag har lite svårt för Anna Wahlgren men huvudsaken är ju att man hittar något som fungerar för en själv.

Du är inte ensam förresten, jag har inte heller läkt som det ska och har ont fortfarande. Det känns som om allt har fallit ihop där nere liksom. Jag läcker i och för sig inte, här är det tvärtom, jag har svårt att kissa och får nästan som kramp, det liksom låser sig. Har ju testat för urinvägsinfektion men det var det ju inte.

Har du varit på återbesöket man skulle gå på efter två månader? Jag har inte kommit mig för. Inkluderar det ett gynbesök?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!