• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Tinga

Lappis - jag vet, men den här gången är ju den gången det ska ta! Nä, förlåt; jag menar inte att vara klämkäck, men det finns ju goda möjligheter att lyckas med IVF om det skulle behövas. Säkert jättejobbigt att gå igenom, men jag tror säkert att man tycker att det är värt det när man sedan står med barnet i sin famn.

• Lapinette

Tinga - min make är en optimist och han tycker att man tar tag i ett problem när det kommer. Hittills har inget motvisat att vi inte kan bli föräldrar så enligt hans teori så blir vi det. Själv har jag redan gått igenom IVF samt adoption.

Hej Frejis, måste vara jobbigt att vara ledig. Vi andra sitter på jobbet och försöker jobba...som du märker går det inte så bra.

• Tinga

Ingen fara, Victory! Jag svingar bara med mitt trollspö och vips! har jag bytt sinnesstämning!

• Lapinette

Hoppas också på Sweetan - självfallet på er andra också men hon har försökt så länge och precis gått igenom sin livmoderoperation.

• -August-

Back!

*svettas* shit vad mycket jag har att lasa ikapp!

Lappis- din lista ar suveran! Grymt imapad!

• Lapinette

He, he...inte så mycket att vara impad över. Mest för att jag ska ha koll på alla hormonstinna brudar här inne. Tappar bort vem som är vem tillslut.

• -August-

Intressant alko-snack. Jag forsoker att halla intaget lite lagre generellt, jamfort med alla tidigare ar . Det vore jobbigt om alla borjade ana att vi forsoker redan nu, och kanske far halla pa ett ar.

• Frejis

Jag vill ha vin nu! Fast att korka upp en flaska 14.42 känns inte så där helt bra... får vänta på maken i stället.

viskar *jag har undersökt olika kliniker och ringt till St Göran och beställt lite papper om ivf*

• Frejis

Lappis - Hur många inseminationer rekommenderar Sophiahemmet göra innan man går vidare till ivf?

• -August-

Trist att Freijis har BOM:at redan.

Det finns annu hopp for Junilejon, men ajabaja - varfor testa sa tidigt? Ush, det ar jobbigt att testa for tidigt, det blir liksom ett procentspel i huvudet for sannolikheten att bli gravid.

10-90%, nej 20-80%, njaaaa, kanske 30-70% anda. En vacker morgon - det kanns som 80-20%!

Jag ar varldsmastare pa egenkomponerad sannolikhetsstatisktik .

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!