• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Victory - var det inte du som skulle ha vita veckor från tant till ÄL?

• Victory

Hrmm... var det så det var...?
    *letar febrilt i minnesbanken men hittar inget*

• Victory

Kanske mellan ÄL och BIM? Mellan tant och Äl måste man väl få supa?!!

• Victory

Nån gång måste man väl få sin dos rödvin!!??

• Victory

Hihi, 10 minuter kvar till fikat, sedan fika i 30-40 minuter och sen drar jag hem!!! Så att den här helvetestråkiga arbetsdagen tar slut någon gång.

• Tinga

Puss på dig också, Sweet! Hoppas att det blir lite roligare på jobbet idag!

Tänkte på en annan sak; de gågner mensen varit bara ett par dagar sen har det kanske berott på sen ÄL? Du har väl inte testat med stickor varje gång, om jag minns rätt? Den här gången vet du ju hyfsat väl när du hade ÄL, så om "mensen är sen" kan det ju mycket väl bero på plussitivitet! Åh, vad jag hoppas!

Jag måste säga det att det är guld att ha den här tråden att hänga i, för om man själv är i någon tråkig fas i sin cykel finns det alltid någon annan att hoppas och hålla tummarna för. Tillvaron blir mycket roligare då, och väntan på ens egen ÄL och BIM blir inte lika lång.

• Victory

Det var ju riktigt kul att hålla monolog...

Tam-di-dam...

Förutom att jag inte har nåt intressant att säga!

• start september

Lapinette ,

din kommentar om mig i listan gör att jag ska fortsätta hoppas lite till!

Sweet,

jag vet inte hur länge den skjuts upp, det behöver ju inte ens vara så. Men det där man kan få för att skjuta på tanten är ju en sorts progesteron, så kanske är det så effektivt att tanten håller sig borta helt!

• Tinga

Jag har t o m blivit så desperat och trörtt på mitt jobb att jag läst i gamla "När märker man..."-trådar!

• Victory

Bra Tinga, att du kommer med ett vettigt inlägg mitt i mitt svammel!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!