• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Victory

Toppen, Liten! Någongång ska man ju ha tur också!

• Liten med Mindre

September - min kajakutflykt har resulterat i en inflammation i underarmen (i senskidan (?)), och det behandlas med heparinsprutor av någon anledning, varje dag den här veckan.

• Liten med Mindre

Så, om någon drabbas av ont i underarmen efter enformig aktivitet, och det sen börjar "knarra" i armen - sök hjälp. ;)

• Lapinette

Ska absolut söka hjälp om det börjar knarra. Knorra i magen gör det däremot ganska så ofta men nu har jag åtgärdat det problemet med en medelhavslasagne (oliver och pesto) på Historiska museets innergård. Ville inte gå tillbaka!

• -August-

Hej!!!

Vill bara saga hej!

Hinner inte alls med farten har, men don't forget me!

Jag haller tummar och tar for veckans BIM:re.

• -August-

Ingen tant i sikte har! Jippppiii, aven om beraknad BIM (utifran AL-testerna) ar nasta fredag.

Jag tycker allvarligt talat att mina brostvartor ar lite kansliga. Haller jag pa att gora entre pa nojihetsstigen??? Jag forsoker att forneka dock...

• sweetstreet

Hej tjejer!

Å vad kul att se dig här Syrran!!!!!
    Var i USA är du på konferens??
    I Boston?
    Har för mig du skulle dit på konferens, men minns kanske fel?

Vi är iallafall i samma tidszon då! :) Även om du verkar ha svårt att hålla dig vaken på da'n... :? :D

• sweetstreet

Lappis!
    Ä r också på bra humör idag om än fortfarande lite småtrött. men det är jag alltid på morgnarna. Är ingen morgonmänniska...

Men idag ska bli en strålande fin dag!!!!!! Run 30 grader , sol och TORR fin luft!!! Inte fuktigt jippie!!!! :) :) :)
    Och ikväll ska jag och maken till Central park och lyssna på en konsert. Känns som om det kommer bli en härlig kväll också!

Fast jobbet suger fortfarande förstås...

Liten!
    Tur att du får hjälp med sprutan resten av veckan!
    menm det där med att ta betalt, ja, så är det ju hela tiden tycker jag. Haha! Här betalar jag 30 dollar varje gång jag besöker läkaren!!!!! Även om det bara är för 10-15 min "konsultation". Så det har blivit en del pengar under våren med alla undersökningnar etc hos gyn.

Victory,
    tycker ändå du ska ringa och boka tid så snart som möjligt! Redan innan BIM/BOM. Det skadar inte och som lappis sa man kan alltid avboka! :)

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!