• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Victory

Junilejon: Jag tror att jag också är född kring 11 på förmiddagen, men nu minns jag inte exakt tid. En fredag var det också!

• MSW

OT-varning: I vigselannonser i vår lokaltidning står det alltid "pga" och sen någons namn och adress.. Är det toastparets adress som man skriver då? eller vad betyder det?? (sitter och funderar på vår annons nämligen)

• junilejon

Nej alla tjejer...nu måste jag tyvärr lämna er, även om det tar emot! Måste sticka till jobbet...kommer tillbaka ikväll,men då är det väl ingen här

• junilejon

MSW

Ja det brukar vara toastmasterns namn,adress och tele som står där! Eller brukar det stå osa innan? Kommer ej ihåg!!!
    Men man ska ju anmäla sig till toastmastern om man kommer eller ej...

• Marskatt

pga = postogramadress (mest för de som inte är bjudna men vill gratta, eller för de som är bjudna o inte kan komma)=

• Victory

"Tga" står för telegram. "Pga" kanske står för Postogram eller nåt?

• Victory

haha, då gissade jag rätt!

• Victory

Nä, nu är det dags för lunch!

• MSW

Det var som jag trodde då! Tack för hjälpen!!

• Liten med Mindre

Äntligen en ljusning i vårdcirkusen - men givetvis behövdes det ordnas privat. *mutter*

Företagssköterskan tar emot mig och sa att hon tyckte att jag säkert har betalt tillräckligt redan, så hon skulle sätta sprutan gratis resten av veckan.

Hoppas det inte blev några missuppfattningar igen!!!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!