• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Tinga

September - kanske progesteronet är så effektivt därför att det skrämmer spermierna till att befrukta ägget?

• Tinga

Tack, Victory, det var snällt sagt, men frågan är om jag förtjänar den kommentaren!

• Tinga

September - håller helt med om fokuseringen, men jag tar gärna den risken för att få hänga här med er!

• Victory

Tinga, jag syftade på ditt första inlägg. Det var väl seriöst? Det andra inlägget tyder på att du inte är så seriös på jobbet, dock. Men vem är det?!

• Lapinette

Tinga - uuuhhh gamla trådar. Jag har dravlat på om exakt samma sak i 12 månader. Hemska tanke?!!! Varje månad sitter man här och hoppas...känner av, tror, tror inte och så kommer tanthelvetet!!!

• Victory

Skönt att det inte bara är jag som är totalt uttråkad på jobbet idag!

• Lapinette

Seriös??!! Jag har drog genast in lite kosing till firman igår så jag sitter här nu och känner mig nöjd och rullar tummarna.

• Tinga

Förresten - något som hört något från FruLlan? Hon skulle ju på vändningskonsultation idag - tänk om de försökte vända Borren redan idag och så satte förlossningen igång?!? Spännande!

FruLlan - var håller du hus? Föder du?

• Victory

Ja, lappis, visst är det hemskt! Och under tiden har andra både hunnit plussa och ploppa ungar!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!