• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Liten med Mindre

Oj, är dålig på bra fikaställen, framför allt där man kan njuta av solen samtidigt. Hittar dem alltid när jag nyss fikat...

Förslag?

Glass är också gott om du eller någon annan känner till ett bra ställe.

För min del får det bli efter jobbet, typ 17.15 eller nåt sånt. (Kan ju hända att det blir nåt mer ätbart än en bulle. :D )

• Frejis

Liten - ska vi ses vid SATS Vasagatan 17.30 imorgon? Då kan vi ju bestämma var vi ska gå etc.

• Liten med Mindre

Frejis - perfekt. Alltid finns det något i närheten som ditt knä också gillar. :)

• Frejis

Jättebra :) Det ska bli kul att ses!

• Liten med Mindre

Hmm...noterade att BTs båda inläggs-räknare för vår tråd visar samma siffra. Betyder det att vi blivit rumsrena? :?

Illa i så fall... ;)

• Puman-prinsen

Hej!
    Ville bara slänga in lite jag höra om allt är bra med er!

Har inte varit här på ett tag och missat TOK mycket!
    Nån med goda nyheter?

• viktualia

Liten - näeee är det säkert?!?!

fy vad trist! dags för lite snusk tycker jag!

men hm... jag försöker jobba just nu och min snuskfantasi är dålig... hmmmmm

• -August-

Frejis - superbra info! Tack. Ska lasa om och om igen

Ni vet ju hur effektiv man blir efter ett eller tva glas vin, tank om det smittar av sig pa simmarna? Istallet for att simma i cirklar kanske de kor pa i dubblet sa hog hastighet .

• Mrs_B

Nu har jag nytt nicname!!!!! :) (vårbrud)

Kommer ju att byta namn om en månad så jag slår till att byta detta redan nu.

Tinga
    Ja, jag är 100 % säker på att jag inte får någon möhippa. De som är bjudna av mina kompisar umgång inte med varandra så jag vet inte hur det ska gå till. Men visst hade det varit kul om de hade överraskat mig samma dag som sambon ska få sin svensexa. :)

junilejon
    Grattis på födelsedagen!!!!!

Jobbet går fortfarande bra och jag trivs som fisken i vattnet. Synd bara att det är så kort tid! :(

• -August-

Apropa hastighet, vet ni vilken hastighet simmarna normalt "skjuts ut" ur sin kanon?

Ratt sa imponerande... gissa!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!