• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • viktualia

japp det gör jag.

den här veckan går jag intensivkurs för att ta körkort. tyvärr har jag inte riktigt tid att ta semester från jobbet hela veckan och alltså jobbar jag när jag inte övningskör/pluggar teori.

just nu sitter jag och bråkar med excel - är kass på sånt men med hjälp av maken går det hyfsat!

• -August-

Puman - Sa vackra ni var! Jag gillar kortet da han tror att han ska fa sig en titt pa boobsen :D.

Var det verkligen nagon som hade kissat pa sig? :D Hahaha... Jag har nog bara sett alkisar gora i byxan, sa hon maste ha haft obegransat roligt!

• -August-

Duktig Viktualia! Hoppas du fixar kortet. Tank vilken frihet att kunna kora bilen sjalv - vart du vill .

• pirr!

Åh, där är ni ju! Jobbar flitigt! Vad duktigt!
    Brud i augusti- Hmm smeka musen för att få gubbar.. skall prova det!

• pirr!

Viktualia- lycka till med körkortet! Skönt att du kommit igång.
    Nå´t jag borde ta tag i också blä blä blä

• viktualia

Brud i augusti - hm... jaaa visst hägrar nån slags frihet... men jag blir så anti av sådana argument, har levt mitt liv i 30 år utan att känna mig instängd. Reser som en galning kors och tvärs över landet utan bil och trivs egentligen bra med det.

Men nu fick jag pengar av mina föräldrar i 30 årspresent för att ta körkort... och jag antar att de som har körkort använder det till något... synd bara att jag känt behov typ 2ggr/år sen jag fyllde 18... dvs jag får verkligen TVINGA mig själv att bli motiverad...

(japp, jag är uppvuxen i en större stad, näpp jag bor i en småstad nu men klarar mig ändå... )

och Japp igen - jag är knäpp.. fniss!

• -August-

Viktualia - Ja, kanske det spelar in att jag ar uppvuxen i en liten norrlands stad. Frihet var synnonymt med bil .

Pirr - jora, du maste stanna pa gubben nar du smeker over, da ska det komma upp en liten ruta. T e x pa ditt 19.47-inlagg.

• -August-

Ja, sadar ja! Jag gor som du Varbrud (numera Mrs_B) och byter signatur.

Brud i Augusti blir August!

Augusti var saklart upptaget.

Men det behovs lite testosteron har inne. Nu kan ni latsas att jag ar man, sa nar vi har nagra kluriga mansfragor kan jag sta till tjanst :D.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!