• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Puman-prinsen

Lapinette - Du är så duktig på att hålla alla uppdaterade

• -August-

Puman - wow, GRATTISSSSS!

• Puman-prinsen

Nu är det dag satt åka hem...
    Ha det så gott så länge

• Puman-prinsen

Brud i augusti! - Hihi.. tack

• Liten med Mindre

Japp - ska gå hem jag med. Kan faktiskt inte sitta kvar längre nu. Hela min avdelning är tom - ingen att fråga.

Ska hem och se om jag kan klappa magen mjuk. En stor hård bulle är den. Undrar om Mindre är en hårding, eller bara inreder med bokhyllor istället för puffiga kuddar?

Trevlig kväll!

• Mrs_B

Nu bär det av hem till svärmor!!!!!!!
    Vi får väl se hur det går........

• -August-

Mrs_B - Herregud, hur mycket maste du traffa den dar beromda svarmodern??? Min ar suveran, men om jag maste umgas med henne stup i ett vet i tusan om jag skulle saga detsamma. Kanns det bra som trost?

Bit ihop

• pirr!

Tinga, Lappis och Victory-
    För fleeera sidor sen diskuterade ni alkoholens vara eller icke under bäbisverkstan. Vill bara säga att månaden det tog (juni)drack vi båda mer än vanligt. Bara vin men varje dag i ca 2 v och det är mycket för oss som normalt bara är "fredagsdrickare". Nu menar jag inte att vinet gjorde oss gravida, men jag tror inte att det skadar i det skedet. Att det hade samband med semester och kvalite´tstid hade nog större betydelse för oss!

Appropå alkohol. Var på bröllop i lördags och det var härliga viner till maten och jag fick dricka loka som jag inte ens tycker om! Däremot kunde jag inte låta bli att sippa LITE på vännens Bailys! Smakade fantastiskt!! Eftersom ingen vet än var det bäst att visa att man inte blivit totalnykterist för då skulle frågorna komma direkt!

• pirr!

Förresten- mår fortfarande pyton och från i igår kväll till för en timme sedan har jag bara fått i mig (som jag har fått behålla) ett mariekex, en kaffekopp yoghurt, en halv macka och ett plommon! Är ju för futtigt! Var helt yr hela eftermiddagen men fortfarande illamående.
    DEtdär med om man går upp eller ner av illamående känner jag mig nu lite splittrad inför...lite varannan dag hittills. Vill dock inte få någon avhyvling av någon redig barnmorska för att man gått upp för mycket!!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!