• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • viktualia

Pirr! - tragiskt att höra att du är med i körkortslösa klubben... suck... det är ju en rätt trist klubb...

... å andra sidan är man mindre miljöbov och sparar pengar..

• -August-

Jag och min man satt pa bokcafe och laste varsin pregnant-bok igar. Han hittaden en klockren, "a blokes guide to pregnancy". Skitbra!

Tydligen tog forfattaren avstand fran alla krangliga teknikaliteter som andra bocker rabblar. Vada - som om det skulle vara nagot negativt ? Jag kan inte fa nog med djup och utvecklingar nar jag laser om babyamnet.

• -August-

Dags for a cup of tea!
    God kvall tjejer!

• BrudSommar2006

Har ingen hört från FruLlan? Undrar så hur det gick med undersökning, blodprov och vändningsförsök.

Pirr, jag tycker att du ska fixa fram tabletterna, ingen idé att må illa i onödan när man inte behöver.

• start september

August, det är helt klart mansunderskott här. Så du får gärna rycka in vid behov!

Den enda man jag minns (i tråden alltså )är Pappa 2008, fast det är ju Litens man. Tänk om det blir en 07-Mindre, vad ska han heta då?

• start september

Och Sweet - ska du BIM:a så länge?? Mina tummar kommmer att gå sönder

Här händer det inte mycket. Ingen tant och inget plus. Men jag fortsätter ett par dagar till så får vi se.

• junilejon

Lappis du får inte ge upp...snälla lova oss alla att du inte ge upp! Kämpa på... vi finns ju alla här för dig och för varandra...
    Det är föresten jätte kul att komma hem ifrån jobbet och inse att man missat allt det roliga snacket! Hatar att jobba skift...missar ju så mycket här!
    Och man känner sig ju lite dum att komentera saker ni har diskuterat för mångaa timmar sedan...men jag hoppas att ni stå ut med det

• junilejon

Lappis...du få lova oss alla att du sldrig sluta med BIM-listorna...jag fullständligt älskar dem och dina komentarer efter...ha ha ha ha

• junilejon

ja jag undra med vad fruLan gör...hoppas hoppas hoppas att hon födder

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!