• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • junilejon

jaha typiskt...då var men ensa, här inne...alla går och lägger sig när jag äntligen kan komma in...men sov ni så gott!! Ska försöka hitta på något kul av mina sista minuter på min födelsedag....

• junilejon

suck...gå npg in och beställer lite kläder från Nike...måste ju mig själv något snyggt i present :-9

• sweetstreet

Junilejon!!!
    Välkommen in i nattsuddarklubben!!! :D

Jag har haft olika kompanjoner under trådens gång. Page och jag förde rätt långa nattliga diskussioner för länge sedan. Och även Syrran och jag pratade en del när hon var i Japan och hade annan "tid". Sedan har ju Lappis ibland kommit in här rätt sent. Men kasnke inte så ofta efter midnatt.
    Tok-Nenne däremot!! ;) Hennes fyllor har man ju fått ta del av! :D För att inte tala om hennes mans äventyr med raggare och annat patrask!!!!! :D :D :D :D :D

Ikväll har jag och maken varit på konsert i Central Park. Skitmysigt! :) :) :)
    Typ "modern" Bluegrass. Härligt! Perfekt väder också. Ca 25 grader och torr skön luft. Mmmmmm!!

Nu ska vi nog fika lite inann det blir dags att knoppa.

September förresten!

haha! Lång BIM, JAG??????? :o :o :o
    Nja jag tror egentligen min "riktiga" BIM borde varit from idag tom imorgon. Så resten är nog egentligen bara "fegdagar". :? Du vet sådana där som man lägger till för att tanten varit sen tidigare cykler med ungefär såpass många dagar.
    Så var rädd om tummarna! Kläm inte så hårt! Lossa upp!!! :)

• MSW

Godmorgon!
    Hur är läget idag?? Hur går det för BIM:are och BF:are? Inget nytt??

• nenne78

hojtala!
    Är jag först?

• nenne78

neeeeeeeeeeeeeeeeej!

Godmorgon msw

• nenne78

en annan har BIM nästa vecka men igår kändes mina bröst som att de var fyllda med potatis. Inte knäliga och så utan tunga och ömma. Är ju inte direkt begåvad med några bautarattar annars. Sen är jag lite öm i magen, men eftersom min kiss- och bajsklocka är inställd nu till 8 så är det nog mest det. HAHA! Så inga förhastade slutsatser här!

Svårt att skriva med ummarna i ett rampaktigt grepp, men det får gå.

Nu ska jag promenera till jobbet, ha en riktigt bra dag allihopa! Kram på er!

• Clown

Morrn morrn!

Jag ska på kvalitetsundersökning av mina äggstockar idag, ska bli lite spännande. Står att besöket beräknas ta 2-3 timmar!

• Clown

Tja, låter lite märkligt med potatisfyllda bröst. Men alla underliga känslor kan vara = plus :)

• MSW

Clown, lycka till med undersökningen.. När ska du dit?

Nenne: Håller med Clown, alla "ovanliga" symptom kan vara plusitiva.. ;)

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!