• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Victory

God morgon i tråden!

Grattis Puman! Vad fina ni var!

Pirr! Det låter bra att alkohol inte verkar ha haft någon negativ inverkan för er! Då kan jag nog fortsätta dricka något vinglas i veckan några veckor till.

Jag har haft körkort i 11 år! Shit vad gammal jag känner mig! Men så tog jag det också en månad efter min 18-årsdag! Här uppe är det nästan en förutsättning att ha körkort för att överleva. Men jag kör faktiskt inte så ofta. Jag tänker på miljön och cyklar överallt istället, även till jobbet (15 km/dag). Och på vintern åker jag buss, det är ju bara jobbigt att skrapa rutor och trixa med motorvärmare.

• Clown

Soofia: Jag har körkort sedan 10 år tillbaka, var mest nyfiken på vad det kostade?

• Puman-prinsen

Victory - Tack >

• Victory

Men jag skulle nog inte ge mig in i Stockholmtrafiken. Sååå rutinerad är jag inte.

• Puman-prinsen

Hade fick chansen av mina föräldrar för 10 år sen att ta det men dum som man va så tackade man nej... Grrr!!

Frågade för ett par år sen om det men då var det för sent,,, heheh

• Clown

Victory: Jag tror att du hade fixat Sthlm-trafiken galant. Det är lite högre tempo men betydligt snällare än Göteborgstrafiken. Göteborgarna är lite slöa och vill inte gärna släppa förbi.

• Puman-prinsen

Clown - Tycker trafiken är mycket snällare i Gbg än Stockholm...

• Clown

Jag vet att det tidigare har snackats om att man blir gravid precis när man har köpt ett par tajta, svindyra jeans. Själv har jag helt snöat in på det "nya" modet med typ gravidstora tröjor. Jag tänker när jag shoppar att den här kan jag ha när jag blir gravid. Så om jeans-tricket fungerar så vore det nästan otur för min del med alla kjolliknande toppar.

• Puman-prinsen

Hhahaha... Så har jag m,ed tänkt!! jag har massa såna kläder så jag är redo för gravid mage

• Victory

Ja, modet är ju verkligen suveränt... om man nu vore gravid! Jag passar mig lite för att köpa alltför bylsiga tröjor för då kommer alla att tro att jag ÄR gravid, och det är så tråkigt att behöva svara nej hela tiden...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!