• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Victory

Det var faktistk hans eget misstag. HAN hade räknat fel, inte jag!!

• Victory

Usch, det är visst ingen bra dag idag heller! Den började dåligt, repade sig hyfsat och sen dök den igen. Och nu sitter jag bara och tänker på hur ledsen jag kommer att bli när tanten dyker upp vilken dag som helst! Buhu, vad det är SYND om mig!

• Victory

Hela den här veckan har varit skit! Ni är den enda ljuspunkten!

Det är konstigt hur hjärnan fokuserar. När man blir lite nedstämd är det som om hjärnan plockar fram alla tänkbara negativa tankar. Den kopplar liksom in den negativa sidan av hjärnan. Och tvärtom när man är glad tänker man bara positiva tankar. Det är väl därför det hjälper att skratta för att lura hjärnan att man är glad, för då blir man glad! Ska testa det... någon annan gång!

• _koko_

Frejis - inte du också! ;) Hahaha, cicci har väldigt svårt att acceptera att det bara är en och säger fortfarande "dem" ibland...

Men det är bara en conny... Eller en hjördis, om det nu skulle visa sig vara en tjej. :D

Ledsen för din senaste bom, önskar att det är din tur snart.

• Clown

En tröstande liten kram till dig Victory!

• MSW

Muggels: Skönt att du känns så lugn och "insiktsfull" om förlossningen.. Var du inte lite orolig för den, eller är det jag som har blandat ihop er alla?

Victory: Hoppas att tanten inte kommer utan, det kommer ett plus som plåster på såren för de här dagarna!!

• Victory

MSW: Ja, ett plus vore ju det bästa nu! Men jag gör allt för att inte hoppas, besvikelsen blir så mycket större då. Och jag har ju fortfarande inga symptom så det är inte så stor chans.

Men tack alla för sympatierna!

• pirr!

Yipiiii!

Jag spydde inte på bussen idag utan bara hemma och på jobbet! (lättare att smyga där

Läser ikapp nu...

• Frejis

Koko - det måste ha varit en nästan fraudiansk felsägning ;)

Med min tur kommer jag väl att tillhöra den patientgruppen som inte kan bli hjälpta via ivf. Men det återstår att se.

• junilejon

Victory

Uch och fy vilken dag du haft...tråkigt med att dem tar upp gamla misstag! Sånt tycker jag är dåligt...
    Du ska se att tanten tycker lite synd om dig och skiter i att komma Hoppas iallafall...Och du ska inte bli ledsen utan bara vifta bort det!! Bit ihop och visa inte att du kände dig träffad....go girl go...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!