• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Ja vi får väl se hur det går. Men det brukar oftast börja med lite rosa och sluta med en stucken gris.... ;)

Är inte alltför deppig dock.
    Hade inte så höga förväntningar denna omgång. :?

• Liten med Mindre

Häpp - en till som kör i mitten eller till vänster, i alla fall på motorväg. Men det kan bero på att vi kör på "GPS-hastighet", och inte enligt mätaren i bilen, och då går det lite fortare än det säkert gör för de som följer bilens mätarvärden. :D Men när det kommer någon bakom så glider även jag undan. *blinkar blidgande*

Fast är jag osäker på var jag ska så ligger jag där jag är minst i vägen.

Lapinette - vi har 80 m2 hemma. Rätt stort, men vi har även inrett och shoppat därefter. :D

Och någon gång måste maken separera från soffan tycker jag. Även om han älskade sin farfar, och älskar sin farmor nästan över allt annat, så finns det väl smidigare prylar att ha kvar? Nåja, någon dag är även han mogen, och jag väntar på det. Det får bli hans beslut.

• Lapinette

Shit, alla som får tanten denna månad verkar tycka det är helt ok. Har vi blivit mentalt avtrubbade tjejer??!

• sweetstreet

Lappis!
    Då kan du ju tala om för henne att homeopati är bara skitsnack!!!!!! Ha!!!!! :D :D :D

• Liten med Mindre

Skickar några kramar till dig Sweet. Hoppas att du inte trillar alltför djupt, om det nu blir stucken gris av det hela (hoppas inte!).

• Lapinette

Liten - det låter som ni får ta en rejäl röjning. Gå igenom alla prylar/möbler ni har och ifrågasätt om det är något ni behöver. Sedan sätter ni in annonser på Blocket alt. åker direkt till tippen och hävar iväg sakerna. Har ni 80 kvm borde ju en liten bebis få plats.

• sweetstreet

Eh kanske????

man är ju liksom van vid detta laget...

Been there
    done there
    Got the t-sirt....

Fast med mig brukar det braka lös så småningom. Går kanske bra vid något eller några tantbesök, men så plötsligt en cykel så kör man ner i helveteshålet igen...

jaja, nu måste jag springa till jobbet!

• Victory

lappis: Jag tror ditt liv är roligare än hennes!

• Victory

En fördel med min man är i alla fall att han verkligen inte är någon samlare. Jag tror han blev immun mot att samla prylar pga att hans föräldrar är extrema samlarmänniskor. När vi flyttade ihop slängde han det mesta av sina ägodelar (som mest var gammalt skräp och arvegods så det var bara skönt). Tyvärr lyckas han hela tiden dra hem nytt skrot men då i form av bildelar, bilstereoprylar, datordelar och annan elektronik som nu belamrar hela källaren + garaget. *suck*

• Victory

Vi stod på loppis och sålde i lördags och det var riktigt roligt. Blev av med en massa gammalt skräp och tjänade runt 1500 kr dessutom. Inte så dumt!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!