• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Liten med Mindre

Oj, det var lång väntan fifi.:(

• Lapinette

fifiopipi - har nog missat det men hur länge har ni försökt?

• fifiopipi

Lapinette

Sen oktober -06

• Liten med Mindre

För maken är det fortfarande lite känsligt att nämna hur länge vi försökte. Men jag tycker tvärtom att det är bra att tala om att det tog lite tid, så att det inte bara är "första försöket" som hörs.

• pirr!

Fifiopipi- ÄL-tider vet vi vad det innebär här i tråden

• Lapinette

Yes box, det innebär "hoppa på era män"-tider!!!

Själv går man ju i väntans tider...alltså väntan på BIM.

• Lapinette

Men nu får sötnosen i NY logga in sig på arbetsdatorn!!! Hur går det??!!! Hoppas, hoppas att det inte var tanten.

• pirr!

Liten- mmm "avtog gradvis mellan v 10 -15"! Den suger jag på! Kanske bara en vecka kvar av det värsta då..

Håller helt med! Jag kommer gladeligen berätta att det tog tid (om vi kommer så långt att vi får berätta. Alltid kan man sprida lite realism bland vännerna!

• pirr!

Va? Har Sweet vädrat tant?????

• Lapinette

Hon såg något ljust rött imorse.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!