• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Moppy

Fifiopipi - välkommen!

Piggelin - ja vi ligger supernära i tiden. Vi får peppa varandra i slutet när vi går omkring och vaggar och väntar.... ;)

• Lapinette

Piggelin - gillar OT-inlägg!!! Då slipper man läsa om barnvagnar (f'låt men det känns så jäkla ointressant när man inte ens kan få till en liten knodd) och så slipper man känna efter så mycket.

Som sagt, har nu läst om alla slags symptom man kan ha när man är gravid. Jag har säkert allihop!

• -August-

OT - otajmade?
    Har forsokt klura pa det ett tag...

• BrudSommar2006

Lapinette, någon födelsedagsmiddag vill jag inte förstöra men vi kan väl bjuda in oss på en fikadejt i sysslingens trädgård kanske, vi lägenhetsmänniskor!

• Liten med Mindre

OT = off topic, utanför ämnet

• Lapinette

Men otajmade var ett himla bra förslag!

• pirr!

August- jag är samtidigt glad att jag känner av graviditeten, annars skulle jag ju nojja såååå över ev missfall (nu hinner jag inte)! Illamåendet kom i slutet av v 6 och innan det hade jag bara "mensvärk".

Moppy och Piggelin- spännande! Ni kan ju verkligen följas åt!

Några BIM-rapporter. Sweet?

Vitt vin och ostron mmm! Konstigt nog sugen! Synd att man inte får smaka på något av det på minst 8 månader!

• Lapinette

Ja, hur går det för vårt BIM-gäng??!! Superskönt att ägna sig åt andras BIM så man försöker tränga bort sin egen. Kan säga att jag inte alls är så där cool som jag hade hoppats.

• fifiopipi

Mrs B

Är i ägglossningstider nu.. bim runt 1 september.

Bor i Landskrona.

Kanske blir läge för en träff snart. Nu när vi är flera skåningar.

Har lite ångest nu när jag äntligen tagit steget att börja skriva här.= Att erkänna att det inte var så lätt dethär med att bli med barn, vilket jag alltid trott. Suck!! Men har faktiskt tagit steget att boka tid hos gyn och förhoppnongsvis börja utredning.. vi får väl se... Har inte tid förän 27 september. Så har nästan 2 försök på oss tills dess.

• Liten med Mindre

pirr! - mitt illamående kom också i slutet av vecka 6, avtog gradvis mellan v 10 och 15. Fast så illa som du har det slapp jag ha.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!