• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Liten med Mindre

O jag har just fått massage av rumpan och min axel. Jätteskönt!

Muggles - det kanske vore något för dig om du är öm där bak. Jag har massor med spänningar högt upp på rumpan och ner längs svanskotan. Säkert för att hålla kroppen upprät med allt som börjar väga mycket/ta plats framtill. (Fast jag vet inte riktigt vad jag väger - har inte varit på gymmet på länge. :))

Ska lära upp maken lite hemma också.

• -August-

fifiopipi - hej och valkommen! Lycka till, med alla oss andra. For dig och Mrs_B:

jag ar 29 ar, har lang cykel , forsoker nu for andra gangen, bor i London och har BIM 24/8. Hade massor med sex innan AL - det var namligen forsta gangen jag kande av den.

• Lapinette

Välkommen fifiopipi!

Och visst har du rätt Piggelin. Livet är väl till för att njutas. Kände mig dock lite ledsen när jag kände kollegans svarta tankar om mig. Gillar annars den tjejen men ibland är hon lite väl "präktig".

Ska erkänna att jag åt enligt diet tidigt i somras och håller lite på den linjen fortfarande då jag gick ned till min normalvikt igen (vi pratar om att gå ned 2-3 kg inte mer).

• Liten med Mindre

fifiopipi - välkommen. Kul att du stiger fram i ljuset. :) Många sydlänningar som dykt upp på sistone. Roligt!

• Piggelin1

Jomen det är väl helt OK att köra diet ett tag, om man tycker att det behövs, men att leva så jämnt, & att dessutom vara sådär redig & präktig - då sparkar lillasyrran i mig bakut

• pirr!

Lappis- tack vad gulligt. Jag har en bra eftermiddag och tänker nu att det är över (optimist, jag?! ).. Håller mig mest till kall föda som yoghurt, smörgåsrån och nyponsoppa! Varmt är blä!

Fifiopipi (?) välkommen in i gänget! Berätta gärna om dina BIMar och BOMar och symtom

• -August-

Pirr - lillstackare! Det var inte riktigt sahar du hade tankt att det skulle bli gissar jag .

Fick du starka kanningar direkt efter befruktningen? Har du hela tiden reagerat starkt pa graviditeten?

• Piggelin1

Typiska lillasyrran = hon som vill vara tvärtom/göra revolt...
    Stämmer bra på mig ibland, speciellt som jag har en fem år äldre syster som är perfektionist (& präktig) ut i fingerspetsarna i allt hon gör/äter/uträtta & driver mig till att vara tvärsemot mellan varven...
    Sen är hon självklart jättebra på många andra vis, men vi är väldigt olika...

• Piggelin1

Mina inlägg är verkligen OT i sammanhanget - sorry. Känns som jag är en expert på inlägg som är OT i denna tråden

Fifiopipi - välkommen!

• Mrs_B

fifiopipi
    Hej!
    Tack för infon, har fört in det på listan.

Var i Skåne bor du ungefär???

Nu måste vi snart ha en träff i Skåne, eller vad säger ni tjejer??????

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!