• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Victory - ahh, så helt ok att ha frysen ute om det inte blir för kallt. Det är därför man kan se frysen på balkongerna i typ Grekland och Italien.

• Lapinette

Neeeeej Sweet!!!
    Men du vet att lite rött behöver ju inte betyda tant. Hoppas att det bara är en nidblödning.

• Victory

Sweet: Ja, måndag-tisdag var också olidliga! Nu går det snabbt tills det är helg!

Koko: ja, nu återstår väl bara att köpa de där svindyra tajta jeansen

• Victory

Nej Sweetan! Hoppas verkligen att det inte är så! Vi ska ju plussa allihop den här gången och det spricker ju direkt om det är som du tror!

• Victory

lappis: Ja, så måste det ju vara (and. frysarna i söder menar jag)

• _koko_

Lappis - min teori är att att folk tycker det är läskigt att byta fil och inte är vana vid att det är 3-filigt heller. Jag kör fel ibland för att jag inte hinner byta fil, men hellre det än att vara en propp!

Heeej sweet. Vägrar tro att det är mensen. :[

• Victory

and. = förkortning för andående

• Victory

Jag har inte så mycket att tillföra trefilsdebatten för vad jag vet har jag aldrig ens kört på en trefilig väg (bonnig - jag?! )

• Victory

haha, det lättar verkligen upp sinnet att sitta här och tjattra med er!

Eller så är jag inte så deppig som jag vill påskina!

• Lapinette

Det är så man upptäcker nya trevliga ställen...när man måste köra av för att man låg i fel fil . Man får helt enkelt se det positiva i det hela.

Själv skulle jag behöva Frullans peppning angående alkohol då jag fick onda ögat av min kollega då jag på lunchen berättade om min gårdagskväll. Hon är hälsan själv, dricker knappt, äter nyttigt och så tror hon på alternativ medicin. Känner mig just nu som jag är totalt värdelös på att ta hand om mig själv tillräckligt väl för att lyckas bli gravid. Hon tror att jag knaprat p-piller aldeles för länge och behöver gå till en homeopat. Scary!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!