• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Victory

jag bävar redan för när svärisarna dör för då måste VI rensa i deras skräp. Huga!

• Mrs_B

Har en ledig dag idag och det känns skönt. Sonen och jag åkte in till stan och mötte sambon för att ta en titt på min vigselring, UNDERBAR!!!!!!!! :)
    Sen åkte jag till Maxi med sonen och helvetet brakade loss. :( Ibland är han bara för jobbig, jag skällde och han hittade på hyss och svetten rann??.
    På vägen hem somnade han dock och har precis vaknat, kan bli problem ikväll men det får man väl ta. Hade inte orkat en timme till med honom och det humöret han var på. Ungar, säger jag bara!!!!!!!! Och så vill man ha fler?????

August
    Träffar inte den berömda svärmodern så ofta, men det blev som sagt av igår. De bor ju i samma stad, men pga deras torp så är de inte hemma så mycket tack och lov. Många gånger kör sambon dit bara med sonen och jag stannar kvar hemma eller gör annat.
    Gårdagen gick ganska ok. Sambon körde iväg en runda med svärmors man medan jag och sonen stannade kvar och det var lite skumt men det gick.
    Ja, hur många gillar egentligen att umgås med sin svärmor?????

På vilken sida här hittar man Pumas bröllopsbilder????
    Missade det helt!

Körkort = Har haft mitt sen februari 1996. Fick det exakt en månad efter jag fyllt 18 år. :)

Victory
    Tråkig dag du har haft! Men imorgon blir det bättre ska du se??.
    Jag är själv deppig lite från dag till dag eftersom jag är numera arbetslös, förutom nu i tre veckor. Svårt att ta sig upp ibland men man gör det till slut ändå. Bättre tider väntas förhoppningsvis.

• Moppy

Neej Sweet!! Jag vägrar ge upp denna omgången för dig! Nu är det din tur och min egen turtumme har jag ju hållit för dig i flera dagar. Jag ger inte upp förrän 'the red lady sings', minsann!!

• Mrs_B

Victory

Här är det jag som är samlaren och sambon som klagar!!!!!!!!!!!

• Moppy

Muggles - skönt att du känner dig så
    redo för förlossningen! Som jag sagt tidigare, så tror jag att vi är ganska lika vad gäller att förbereda sig noggrant, så nu har jag laddat upp med böcker och börjat prata med min BM om hur det ska bli. Vill vara SJUUUKT peppad när det närmar sig!!

• Soofia

Lappis, ha ha, verkar väl vara den franska (latinska) temperament som har svårt för de som alltid kör i mittfilen...

Sweet, håller tummarna för att det är nidblödning...

Victory, vissa dagar hade man haft det skönare om man hade stannat hemma i sängen. Som tur är går det i perioder. Du ska se att det blir bättre!!

• Lapinette

Oj, varken jag eller maken samlar och min mamma tycker jag har ett kallt hjärta gällande prylar (hon samlar). Gillar inte plotter utan har det väldigt avskalat hemma. Säljer på Blocket och står på Loppis för att bli av med saker. Ändå är vinden helt proppfull. Fattar inte! Fast där tänkte jag röja i vinter.

• Lapinette

Soofia - absolut! Jag har lärt mig massor med "fina" ord på franska genom att sitta bredvid honom i bilen. Om du ser en silverfärgad Alfa Romeo GT med 06 (Nice) på regristeringsskylten så är det vi!

• MSW

Nu har jag städat i en och en halv timme och jag ser ingen skillnad.. (låter som vi har det hur stökigt som helst, men riktigt så illa är det inte...) Vad fan har jag gjort egentligen?? Har dammat och plockat i ordning.. Ska ha en liten sammankomst på fredag, som förmodligen kommer bli den sista 'tillställning' vi kommer ha i denna lägenheten.. Flyttar senast 1:a dec...
    Well, behövde lite distraction, men nu får jag nog fortsätta städa..

• Liten med Mindre

Brudsommar - för min del får du gärna komma med busiga bebisen. Kanske blir en lättsmält café-premiär?

Eller så är det mest jobbigt att ge sig ut i kvällsrusningen på stan? Känn efter själv.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!