• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Själv känner jag flera par som aldrig har fått egna barn var på jag aldrig tagit för givet att det ska bli lätt MEN självfallet hoppades jag att inte vi var en av dem som skulle behöva springa hos läkaren varje månad.

• -August-

Och vi hoppas pa nidblodning!

• pirr!

Hoppas hoppas att det inte var hon!!!!

• -August-

Har de flesta av tjejerna har haft nidblodningar?

• fifiopipi

Japp!! Det är sex-tider här!
    O mannen är extra på denna gången. Tror det beror på att han vill få till det innan gyntiden. Själv säger han att det först är nu han känner sig mogen.

• Lapinette

Nej, tror det är 1-2 som har haft det. Någon som minns bättre. Kaninen börjar bli lite trött i huvudet nu.

• pirr!

Jag vet själv att mina föräldrar hade svårt och mamma fick flera x varpå jag alltid försökt förhålla mig ödmjuk till hela grejen. Men sen hör man ju från alla vänner att " hoppsan, jag blev visst gravid! " som om det hände när de lånade varandras tandborstar!!! Detta har väl kanske gjort att man ibland börjat tro att det går av bara farten.

• -August-

Forresten, angaende forra veckans debatt och orga*sm och att livermodertappen da hjalper till att fanga upp simmare, fick jag det bekraftat pa bokcafet haromdagen. Haha!

Jag satsade pa 10 livmoderdippar. Verken jag kande dagen efter kanske var traningsverk... Ar livmodertappen en muskel tro??? Nu blir det avancerad overkurs minsann :D.

• fifiopipi

Trodde väl att det skulle bli hyfsat lätt med tanke på att jag har regelbunden cykel och ofta känner av ägglossning.. Men tji fick jag.....

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!