• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

junilejon,

Koko skötte listan förut men eftersom hon inte hinner vara så aktiv i tråden nu så har Mrs_B, fd Vårbrud, tagit över och håller på att uppdatera. Vi har ju fått så många "nykomlingar" i tråden under sommaren så listan behövde verkligen updateras ordentligt! :)

• junilejon

Nej

Nu verkar det bara vara jag som håller ställningarna här inne... känner mig lite ensam...men men nu har jag kollat alla och alla verkar mår bra trots en del tråkiga nyheter, så jag få väl lämna över tråden till John Blund tills någon vaknar...

Skit vad jag blev sugen på flytande grädde helt plötsligt...känner smaken i munnen...mums!! Konstigt !!!

• sweetstreet

Vi har även ett "galleri" som Muggles är boss över. Där de som velat har skickat in bilder på sig själva så att man kan se vilka vi är bakom våra nick! :)

Men man får enbart tillgång till galleriet ifall man själv skickar in en bild på sig själv.
    :)

• junilejon

Sweet

Komiskt att vi skrev exakt samtidigt

• sweetstreet

Haha junilejon!
    Du verkar ha en massa skumma saker på gång nu?! Tycker det luktar plusitivt!!!! ;)

• junilejon

Till vem skickar man in en bild då?

• junilejon

Tycket det med börja lukta plusetivt...hoppas hoppas...eller nej! Då blir jag bara så besviken om det är negativt..
    Du verkar ju ta din tant väldigt bra...strongt gjort!

• junilejon

Se ett stavfel till....vad är det för fel på mig

• junilejon

Muggels?
    Muggels! Muggels! MMMUUUGGGGGGGEELLSS!!!!
    Ville bara säga att jag vill skicka in en bild på mig själv till ditt "galleri"...

• sweetstreet

Hon har en hotmailaddress som man kan skicka till. Men det är bra om man sedan skriver här inne i tråden att man mailat henne för hon kollar inte den så ofta

Honn går in i v 40 nu iofs, så "risken"
    finns att Slick'n kommer titta ut snart! Och då kasnke ngn annan ska ta över galleriansvaret??

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!