• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Åhhh nej Sweet, så det var inte falskt alarm. Du kanske ska höra med din läkare om det är normalt att man får så där ont efter OP eller om det kan vara hormonerna. Kan kanske var skönt att veta. Stor kram till dig och drick MASSOR med dyra drinkar imorgon. Jag skulle ha gjort detsamma ... fast å andra sidan jag dricker dyrt vin varje dag istället.

junilejon - det verkar ju lovande för dig för visst kan man känna yrsel vid graviditet. Vet att koko gjorde det innan hon testade. Men som sagt symptomen vid graviditet är så olika och så många och vissa känner inte ett dugg. Håller dock tummarna för dig!

• junilejon

fifiopip

Välkomen hit...jag är med ny här! Men man känner sig som hemma ditekt och man bli väl om händetagen här!
    vart i skåne bor du?

• sweetstreet

Ja det var tanten som kom Lappis. Buhuuuu! :(

Men konstigt nog har jag redan börja se fram emot nästa ÄL...!

junilejon,
    hoppas verkligen att du slipper tantbesök!!!
    Jobbigt med migrän dock. Jag har haft slängar av migrän ett par gånger och det är verkligen itne kul.

• sweetstreet

Fifi,

vill också hyälsa dig välkommen i tåden! :)
    Glömde visst bort det nu när jag fick fullt upp med tanten.
    Sorry!

• junilejon

Sweet

Vad tråkigt att tanten har kommit till dig...jag hade hoppas på att hon skulle ta fel flyplan och hamna någon annanstanns...Ska jag komma över och klå upp henne? Har trots allt svartbälte i taekwondo

Själv hoppas jag att hon inte hitta hit...bor ju mitt ute i ingenting...det ör ju knappt att postbilen hittar hit,men ni ska se att tanten nog har GPS eller nåt nu för tiden, för hon verkar ju hitta alla

• junilejon

Fan vad jag stavar fel och missar ord...är jag trött eller är det ålderstecken

• sweetstreet

Kanske är et symptom?????!!!! ;) ;)

• sweetstreet

Ja nu har jag iallafall skrivit in i kalender när nästa ÄL är. Och synkat den med makens kalender, så att han också vet när han ska hålla sig hemma!! ;) :D :D :D

• junilejon

Sweet
    ja med det är ju bra! Något posetivt då iallafall...

• junilejon

Sweet

Vet du om någon här har någon lista över alla? Vilken dem är och vart dem bor osv?
    Hade varit kul att veta...

Jag hoppas verkligen att tanten inte gör mig ett besök denna gången...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!