*Sweetan vinkar från soffan*
Ja, ni läste rätt - soffan!! :o
Min tant har verligen gjort storstilad entré med dundervärk. :( Såpass ont att jag avslutade tidigare på jobbet för att ta mig hem och tippa omkull mig. Kände att jag behövde viloläge.
Har tagit 2 advil på jobbet (typ ipren) och det hjälpte lite, men inte alls helt, så tidig hemgång kändes väldigt väldigt bra.
Har nu tagit nya advil här hemma och legat i sängen någon timme. Känns något bättre, men fy vilka kramper!!!!!!! :(
Och jag mår nästan lite illa!!! Känner mig skitskum. Kanske blev det en dundervärk pga av hormonerna jag käkde denna cykeln?? Eller så beror det på min operation? Fast hur den skulle kunna påverka vet jag inte riktigt? Men riktigt såhär ont har jag inte haft förut (innan op). Även om jag sedan p-pillerstoppet har kunnat haft rejält ont dag 1 och/eller 2 när tanten kommit.
Humöret är väl inte på topp direkt. Men jag har varit betydligt mer under isen förr, så denna gången försöker jag se fram emot nästa ÄL. :?
Försöker trösta mig med att jag ska ut med en kompis imorgon och dricka dyra goda exklusiva drinkar.... Så tills dess måstse de här satans kramperna gått över hoppas jag!!!!!! Annars blir jag skitsur! :[
Vill iallafall skicka tack till er gullisar som tänker på mig och "oroar er"!!! :)
Ni ÄR verkligen helt fantastiska och jag vet inte vad jag skulle gjort utan er! :p :p :p :p :p :p
Ni hjälper upp humöret tiotusen gånger mer än vad ni kan ana! :)
Så nu min lilla favvokanin håller jag mina söta tummar extra hårt tills din BIM nästa vecka!!!! :)
Ja, er andra BIMare också såklart, men Lappis du har kämpat så hårt o så länge (känns som om vi är riktiga "vapensystrar" ihop med Frejis ;)) så jag håller verkligen en extra tumme för dig! :p