• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Tinga

Lapinette - ja, de gator vi åkte på var alla enkelriktade!

• Puman-prinsen

Jag räknar nästan dagarna, vill gärna veta... BOM ELLER

• Tinga

Muggles - ska bli spännande att följa dig framöver!

Undrar också var FruLlan håller hus - ingen som hört något?

• Lapinette

Ingen Frullis!!! Kanske har hon det superstressigt på jobbet stackarn.

• start september

Här är nog en BOM:are. Testade minus imorse och det känns hela tiden som om tanten ska komma. Jag ska ringa och höra vad de säger på Sophiahemmet, men jag är övertygad om att det bara är progesteron jag har i mig.

Men jag är lugnare än vad jag varit på hela denna resa.

• -August-

Muggles - ojojoj sa spannande det maste vara nu! Ta garna plats och beratta om de minsta detaljerna!!!

Ett sista om bilkorning. Vi bor i London City och kopte bil i juni. Har jag kort nagot annu? Neeej! Jag har flyttat bilen fran en parkeringsruta till den brevid... alltid en borjan.

• Tinga

September - trist om det är tanten som är på ingående, men du verkar ta det coolt!

• -August-

Startis - ah, nej - sa surt. Hoppas du far bra hjalp pa sofiahemmet. Nu far det vara nog snart.

Om det inte har hant nagot for oss den har manaden ska jag vanda mig till er proffs om tips. Rosenrot etc. Min cykel verkar ju bli ca 44dgr den har manaden, och om trenden fortsatter ar jag uppe i 50 dgr nasta manad...

• Puman-prinsen

August- oj! det var många dagar du hade!

• junilejon

Sweet

Det är ju kul att det finns några nattsuddare Jag jobbar ju skift så ena veckan går jag upp jätte tidigt typ 03:30 och andra veckan slutar jag 23:00...så jag är ju inte alltid här på eftermidaggarna då det är mest håll igång

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!