• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Tinga

Mrs_B - känns ovant att skriva! Man vet aldrig med sina kompisar; de kanske överraskar dig totalt och svänger ihop en möhippa. Man kan ju alltid hoppas! Oftast är det ju så att alla "grupper" av vänner inte känner varandra, men det brukar ju ändå ofta vara någon som tar tag i möhippan och sammankallar resten.

• Liten med Mindre

Puman, funderade faktiskt häromdagen var du tog vägen. :)

Något annat nytt hos dig?

Här har nogfaktiskt inte hänt så mycket av relevans för trådens huvudämne. För Pirr hade väl plussat innan du tog ledigt?

• Puman-prinsen

Liten med Mindre - Tack! Det var helt underbart!! åäste väl var när prästen frågade mig om jag tar Martin till min fru (jag sa ja)
    Mrs_B - Tack! och grattis snart till er

Jo, det har varit helt galet.. har väelat skriva innan men man missar ju så mycket.. Ni skriver osm tokiga här
    Kom faktiskt inte ihåg om hon plussade innan jag tog ledigt?

Inget annat nytt.. tyvärr BIM den 17 så vi fär väl se.

• Mrs_B

Tinga
    Hoppas att du har rätt och jag har fel!!!! :)

• Lapinette

Puman - grattis till bröllopet (om man nu säger så?)

Mrs_B - jag trodde inte heller att mina vänner skulle ha en möhippa för mig då jag endast var hemma 2 helger på hela våren (bodde ju i Cannes mestadels) så jag t o m föreslog en av tjejerna att vi kanske kunde ha en middag tillsammans istället. Snacka om kontrollfreak?!!! och attans vad fel jag hade! Det blev möhippa en helg då maken t o m var uppe i Stockholm så min bror och han hade det mysigt på Centralbadet etc innan de mötte upp oss tjejer senare på kvällen.

• Mrs_B

Lappis

Hoppet är ju det sista som överger en så man vet ju aldrig.....

• Lapinette

Nu kommer jag igen!

Veckans BIMare:
    Sweet BIM 14-17/8 - har känt sig lite illamående, 2 ggr och det berodde säkert på något annat men fortfarande ingen tant i sikte!!!
    Frejis BIM 14/8 ? tyvärr BOM denna gång. Hoppas så mycket att det ska bli en liten bebis för Frejis.
    September BIM 14/8 ? har testat negativ och är säker på att hon inte är gravid och vill därför sluta med hormonerna. Alla andra på tråden säger NEJ, ge inte upp!!!
    Victory BIM 17-18/8 - drar igång utredning så fort och OM tanten kommer
    Junilejon BIM 17/8 ? fyller år idag och vad kan inte bli bättre med ett liten födelsedagsbebis? Har känningar i bröst och har testat negativt men ska försöka hålla ut till fredag med ett nytt test
    Puman-prinsen BIM 17/8 ? är nu en ärbar kvinna

• Lapinette

Min make fick dock aldrig en riktig svensexa förutom den min bror släpade iväg honom på. Den innehöll både go-cart, bad och middag. Men jag menar hans kompisar i Frankrike gjorde inte ett dyft. Många av dem kände inte varandra men gänget nere i Cannes tycker jag kunde ha slängt ihop något för honom.

• Puman-prinsen

Lapinette - Tack!

• Mrs_B

Lappis

Här ser det nog ut att bli tvärtom om inget annat händer.

Sambon ska kidnappas på morgonen vid 8 för då ska vi egentligen åka på babysim. Sen kommer han nog antagligen inte hem förrän på söndagen, men tidigare hoppas ju jag förstås.
    Är lite nojig över denna dag.....:)
    Normalt?????

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!