• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Victory gumman!

Försök att inte fundera så mycket på vilket resultat ni får av undersökning! Jag lovar dig attt det kommer kännas bara bra när ni väl kommit igång med den!
    OM det nu inte redan tagit såklart! :)

Annars är ett råd att du ringer o bokar tid redan nu. Innan du ens BIMar. För o du har en reserverad tid för koll så kasnke detta gör att tanten kommer av sig i ren förvåning och då behöver du ju överhuvdtaget inte gå på kollen!!! :D

• sweetstreet

Oooohhh shiiiiit!!!!!
    *kastar mig åt sidan och kör näsan i skrivbordslådan*

Nene du får faktsikt se upp!!!!!! Häll ju på att köra på mig din vilde!!! :D :D :D

• sweetstreet

*kryper tillbaks på stolen igen o pustar ut*

Nenne tänk på att du har Lappis och Augusti på samma hoj!!! De kasnke inte alls är lika pigga på dina akrobatiska turer!?!?!?!?!?!?? ;) :D ;) :D

• nenne78

det är lugnt, jag har surrat dem med gaffatejp runt pakethållaren! Men du borde verkligen cykla med vimpel så att du syns! Fartdåre! Högerregeln, låter det bekant?

• nenne78

fast nu kom jag på att det nog inte är jag som kör eftersom jag bimar sist.

• mugglesfan

Pust vad ni hade skrivit idag!

Kul att det är så många som BIMar igen - det blir lite mer spännande då!

Stor sympatikram till Frejis! Det hade ju verkligen varit er tur nu!!!

Moppy: kul att du är tillbaka igen efter semestern!

Pirr: uj, vad jobbigt att må så illa. Jag tror det stod i helgens GP om att man nu faktiskt ska kunna bli sjukskriven för grav-illamående - men jag vet inte om det är nya riktlinjer på gång el om de redan är "aktiva". Tidigare har väl f-kassan varit rätt hård med att "graviditet är ingen sjukdom"...

• mugglesfan

Och Sweet: håller såklart tummarna stenhårt (alla tummar nu när Frejis tant har kommit)!!!

• vårbrud2008

muggles
    Vi hade cd-skivor med till förlossningen med son nr 1, men det slutade med att vi satte på radion istället och lyssnade på Lugna favoriter. Gillade att ha musik på och förlossningen tog ju 9 timmar.
    När allt var klart spelades "När löven faller" (Carolas låt) så den är väldigt speciell för oss. Vid det tillfället filmade även sambon sonen i hans lilla säng. :)

Tinga
    Härblir det nog ingen möhippa tyvärr, men en svensexa är planerad för sambon första helgen i sep. :(

Listan:

Moppy = ålder, BF ??????
    Soofia = ålder stad försökt sen??????
    fru UH = ålder stad försökt sen??????
    Nenne78 = ålder stad försökt sen barn?????

• vårbrud2008

Stor kram till Freijs!!!!!!

Håller tummarna för Sweet!

• Piggelin1

Haha Tinga & Liten
    Vore ju himla tjusigt med afrokrull!!
    Missade nog i hastigheten att berätta att jag var inne på den sk Huntingfordklinikens hemsida & där stod det ngt i stil med att man skulle borsta håret (eller eg hårbotten) varje dag 15-20 min. Så vem vet, det kanske hjälper - om inte annat så får jag en jädrans massa massage av hårbottnen iaf & det är ju inte det sämsta! Fixar jag tio min om dagen, så är jag mer än nöjd!

Lappis, missade att det var denna veckans BIM:are i din lista, jag bara mindes att hon blev borttappad några ggr förra veckan & var mån om att det inte gjordes igen

Frejis, Jädra tantkärring!!

Pirr, vad kul med NYC-planer! Vi flög visserligen till Boston nu, men KLM var billigast & förmodar att det är samma till New York. När jag var i NYC för tre år sen var KLM billigast iaf. Över Atlanten var det NorthWestAirlines & det funkade alldeles utmärkt. En kompis flyger till NYC om några veckor, de flyger med SAS. Via CPH på vägen ut & via Sthlm hem.

Bugaboon är "dark grey" i botten & så röd suflett samt den delen som är ovanpå & som man drar igen med blixtlås. SNYGG, tycker jag Kan behövas lite färg för att pigga upp sig i den mööööörka Gbg-vintern!

Vårbrud, kanon att du fixar med listan
    Tror att min info saknas. Gbg, 37 år, start jan-07, plus *måste kolla kalendern...* 26 mars, BF 18 nov

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!