Hej alla goingar,
vaddå frustrerad idag! Första dagen på jobbet efter semestern & så brakar servrar, outlook & internet ihop totalt... Har ju inte ens kunnat läsa & skriva här
Men nu (peppar, peppar ), så verkar det funka igen. Blir väl så när x antal tusen pers är tillbaka samtidigt från semestern & ska logga på samtidigt...
Men nu har jag läst ikapp iaf!
Liten, jag fick tag på en svinborste på Åhléns igår! Borstade första vändan igår kväll, 10 min själv, 5 min mha mannen. Ska bara försöka se till att göra detta till rutin nu, så hoppas jag på att få liv i hårsäckarna på sikt
Jösses, vad blankt håret blev av all borstningen. Typ, det lilla jag har blir väldigt blankt & fint
Moppy - kul att du är tillbaka! Jag funderade just häromdagen över vem det är som också har BF i november & mha Startis kom vi fram till att det måste vara du! Vilket BF har du? Mitt BF är 18 nov & jag är nu i vecka 27.
Som Sweet skrev, det bidde en Bugaboo i NYC! Trots att den är holländsk, så var den ändå ca 2000 kr billigare att köpa i USA. Transporterade hem den i en sk "travel bag" & i fredags testade vi att montera ihop den. Ska packa ner den igen, men än så länge står den i lgh & det känns helskumt/overkligt att se den stå där - "vår" barnvagn till "vår" bebis!!
Köpte även en skötväska i NYC & för skoj skull spanade jag efter den på nätet i helgen. Vi betalade knappt 350 spänn för vår, samma väska på nätet i Sverige kostar NIOHUNDRAFEMTIO spänn!! Otroligt! Hur fasen kan det skilja sexhundra spänn på ngt sådant?! Makalöst!
Övriga saker kommer vi att lugna oss lite med, barnvagn blev det mest nu för att USA-resan dök upp & vi passade på.
Däremot ska vi komma till skott & sälja min bil (VW Lupo) rätt snart & istället skaffa tjänstebil, Volvo V50 flexifuel. Svårt att få in ens en Bugaboo i en Lupo eller MiniCooper
Soofia, välkommen! Kul att du hittat hit också! Skorpion, ojdå, jag har ingen koll alls på detta med stjärntecken. Mer nyfiken på om det lilla pyret kommer att vara av det rastlösa & otåliga slaget som jag eller lugn & tålmodig som mannen
Med tanke på frekvensen av sparkarna på sistone så börjar jag fundera på om h*n brås på mig...!
Snartis - spännande att det närmar sig! Hoppas att du slipper vänta alltför länge till!
Lappis, känner igen det där med att hoppa upp snabbt & lätt på bristen/i stolen. Sprag ju mest hela tiden då för två år sen när jag skulle operera bort cystan/ena äggstocken. Minns att jag i samma veva blev kallad till cellprov på vanliga vårdcentralen & BM där var så himla om sig & kring sig när hon skulle förklara att jag behövde upp i stolen - so what, tyckte jag?! Been there, done that, typ...
När vi skulle göra KUB, så såg BM inte tillräckligt på vanligt UL (förmodligen pga ärrbildning efter operationen) & ville göra VUL istället. Först när jag låg på bristen där slog det mig att det kanske kändes skumt för mannen i det läget. Men han var cool!